|
|
|
||
V předmětu studenti přejdou od jednoduchých skriptů a procedurálně laděných aplikací
k objektově orientovanému programování. Součástí předmětu je i úvod do návrhu aplikací
a modelování v jazyce UML. V části cvičení se studenti seznámí s programovacím jazykem
Java (syntaxe jazyka, statický typový systém, kontejnery, vstupně výstupní operace,
zpracování výjimek, úvod do vícevláknového programování). Předmět předpokládá,
že studenti již mají zvládnutý libovolný procedurálně orientovaný programovací jazyk.
Last update: Šimek Miroslav (22.11.2012)
|
|
||
Students will be able to: JJ: Implement a simple program (up to cca 1000 lines of code) in Java programming language Transform real-world problem into object model Last update: TAJ143 (02.07.2013)
|
|
||
R: Pitner, Tomáš. Java: Začínáme Programovat : Podrobný Průvodce Začínajícího Uživatele 1. vyd. Praha: Grada, 2002. 8024702959 Last update: TAJ143 (02.07.2013)
|
|
||
K zápočtu a ke zkoušce bude požadováno:
1. Naimplementovaný softwareový projekt
2. Písemný test
3. alespoň 60% z průběžně zadávaných úloh k samostudiu Last update: Šimek Miroslav (09.03.2009)
|
|
||
JJ: 1. Java programming language - its place among other programming languages 2. Object oriented programming in Java 3. Java: collections system 4. Exceptions handling 5. Access to files and other OS resources in Java language 6. Multithreaded programming 7. Basic design patterns 8. Application design in UML Last update: TAJ143 (02.07.2013)
|
|
||
Programming I (or programming in any procedural or functional language) Last update: TAJ143 (02.07.2013)
|
Teaching methods | ||||
Activity | Credits | Hours | ||
Účast na přednáškách | 1 | 28 | ||
Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi | 2 | 56 | ||
Práce na individuálním projektu | 1 | 28 | ||
Příprava na zkoušku a její absolvování | 0.5 | 14 | ||
Účast na seminářích | 1.5 | 42 | ||
6 / 6 | 168 / 168 |
Coursework assessment | |
Form | Significance |
Regular attendance | 20 |
Defense of an individual project | 20 |
Examination test | 60 |