|
|
|
||
The aim of the subject is to extend the student’s knowledge of humanities related to art science research of Czech fine art.
Last update: Kučerová Irena (06.09.2017)
|
|
||
Studenti se na zkoušku přihlašují přes SIS. Studentovi, který není v SISu zapsán, nebude umožněno zkoušku vykonat. Student, který se ze SISu neodhlásí a na zkoušku se nedostaví, obdrží známku "F". Na mailové a telefonické omluvy nebude brán zřetel. Last update: Kučerová Irena (06.09.2017)
|
|
||
B:CHADRABA, Rudolf - KRÁSA, Josef (edd.), Dějiny českého výtvarného umění I/1, 2. Od počátků do konce středověku. Praha 1984-1989. ISBN 80-200-0630-3. B:DVORSKÝ, Jiří - FUČÍKOVÁ, Eliška (edd.), Dějiny českého výtvarného umění, Od počátku renesance do závěru baroka II/1,2. Praha 1989. ISBN 80-200-0069-0. B:PETRASOVÁ, Taťána - LORENZOVÁ, Helena (edd.), Dějiny českého výtvarného umění, 1780/1890 III/1. Praha 2001. ISBN 80-200-0735-0. B:Hlaváček J., Kašpar R., Nový: Vademecum pomocných věd historických, Praha 2002. R:Kašpar R.: Úvod do latinské paleografie novověku, 3. vyd. Praha 1987. R:Šebánek Z., Fiala, Hledíková Z.: Česká diplomatika, Praha 1971. R:Hlaváček J.: Úvod do latinské kodikologie, 2. vyd. Praha 1994. R:Friedrich: Rukověť křesťanské chronologie, Praha 1934 (reprint 1997). R:Bláhová: Historická chronologie, Praha 2001. R:Hledíková Z., Kašpar J., Ebelová I.: Paleografická čítanka, Praha 2006. B:Krejčíková, Krejčík T.: Základy heraldiky, genealogie a sfragistiky, Brno 1987. B:Nohejlová-Prátová: Základy numismatiky, 2. vyd. Praha 1987. Last update: Kučerová Irena (06.09.2017)
|
|
||
Last update: Kučerová Irena (06.09.2017)
|
|
||
Study materials are available at the teacher. Last update: TAJ148 (08.10.2013)
|
|
||
Students will be able to:
Last update: Kučerová Irena (06.09.2017)
|
|
||
None Last update: TAJ148 (08.10.2013)
|
Teaching methods | ||||
Activity | Credits | Hours | ||
Účast na přednáškách | 1 | 28 | ||
Příprava na zkoušku a její absolvování | 2 | 56 | ||
3 / 3 | 84 / 84 |
Coursework assessment | |
Form | Significance |
Oral examination | 100 |