|
|
|
||
Students pass two-weeks practical training in conservation laboratories, restorer-studios or research institution. During the practice, students will get practical knowledge required for future carrier.
Last update: TAJ148 (21.08.2013)
|
|
||
Students will be able to: apply skills in practice solve practical problems work as a part of a team Last update: TAJ148 (18.11.2013)
|
|
||
Podmínkou udělení zápočtu je absolvování praxe dle smlouvy a odevzdání zprávy v rozsahu cca 5 stran textu + obrázky Zpráva musí obsahovat, kde a pod kým vedením byla praxe vykonána.
Obsah a struktura zprávy závisí na konkrétní náplni praxe, obecně ji lze rozdělit:
Ze zprávy by mělo být patrné, že si je student vědom, co dělal a proč, že se vždy snažil zjistit a pochopit činosti, které prováděl a problémy, které řešil.
Do zprávy může být přidáno zhodnocení praxe a může být zmíněn případný rozpor mezi teorií, novými poznatky a současnou praxí.
Cílem praxe je totiž nejen se podívat na některá pracoviště, ale hlavně se seznámit se současnou konzervátorskou praxí.
Zprávu z praxe hodnotí a akceptuje:
pro obor textil Ing. Škrdlantová, přesnou náplň zprávy kruhy 284 a 384 konzultují přímo s ní pro obor kovy Ing. Msallamová pro obor sklo a keramika Ing. Cílová a Ing. Kloužková pro obory Technologie Ing. Kučerová pro obor Technologie se zaměřením na kovy Ing. Msallamová Last update: TAJ148 (21.08.2013)
|
|
||
R none Last update: TAJ148 (21.08.2013)
|
|
||
1. Learning about the current activities of the work place, laboratory or research institution. 2. Excursion to the work place or institutions. 3. Taking part in the activities of the subject and realization of the work tasks. 4. Evaluation and writing of the report. Last update: TAJ148 (18.11.2013)
|
|
||
Study materials are available at the teacher. Last update: TAJ148 (18.11.2013)
|
|
||
none Last update: TAJ148 (21.08.2013)
|
Teaching methods | ||||
Activity | Credits | Hours | ||
Účast v laboratořích (na exkurzi nebo praxi) | 0.5 | 14 | ||
Práce na individuálním projektu | 0.5 | 14 | ||
1 / 1 | 28 / 28 |
Coursework assessment | |
Form | Significance |
Regular attendance | 50 |
Report from individual projects | 50 |