Strategic and Digital Procurement Course II - CZV837063
| 
 | 
 | 
| 
 | ||
| Cyklus přednášek a workshopů pro nákupčí z firemního i veřejného sektoru. Cílem je rozvinout znalosti a 
dovednosti nákupčích v klíčových oblastech: category management, řízení vztahu s dodavateli, specifikace, řízení 
potřeb, nákupní strategie, řízení životního cyklu, e-procurement, nákup inovací, contract management, hodnocení 
dodavatelů, reporting, řízení konfliktů a vyjednávání, vertikální komunikace, řízení zainteresovaných stran, vedení 
nákupního týmu, compliance a etika, řízení výkonosti a řízení rizika.
 Last update: Krátká Jana (06.02.2024)
                                
                                 | 
| 
 | ||
| Sylabus předmětů Strategický a digitální nákup I a II category management řízení vztahu s dodavateli specifikace řízení potřeb nákupní strategie řízení životního cyklu e-procurement nákup inovací contract management hodnocení dodavatelů reporting řízení konfliktů a vyjednávání vertikální komunikace řízení zainteresovaných stran vedení nákupního týmu compliance a etika řízení výkonosti řízení rizika 
 Literatura předmětu Vašek, J. (2024). Podpůrné materiály pro kurz Strategický a digitální nákup. Praha, VŠCHT ÚEM. (e-book) Last update: Krátká Jana (06.02.2024)
                                
                                 | 

