Educational Psychology - M832008
| 
 | 
 | 
This subject contains the following additional online materials
| 
 | ||
| Cílem kurzu je základní seznámení s nejnovějšími poznatky o psychologických zákonitostech učení, výuky a vyučování. 
Kurz by měl pomáhat v porozumění: 
   1. procesu (a průběhu) učení, 
   2. žákovi v kontextu učební situace
   3. sobě jako pedagogovi, který reflektuje svoji pedagogickou činnost
Po absolvování kurzu je student schopen:
   1. aplikovat teoretické psychologické principy do vyučování chemie
   2. vytvářet podmínky pro efektivní učení a vyučování
   3. analyzovat příčiny studijního neúspěchu Last update: High Radka (13.02.2019)
                                
                                 | 
| 
 | ||
| Účast na přednáškách a seminářích 75% Splnění všech povinných úkolů v e-learningu Dobrovolné plnění průběžných úkolů před semináři (body do testu za každý úkol) Splnění zkouškového testu Last update: High Radka (13.02.2019)
                                
                                 | 
| 
 | ||
| Doporučená: 
 Last update: prepocet_literatura.php (19.12.2024)
                                
                                 | 
| 
 | ||
| 1. Pedagogická psychologie, její předmět a metody měření 2. Bezpečné prostředí ve výuce a ve škole 3. Informačně procesní a kognitivní teorie učení 4. Behaviorální a sociální teorie učení 5. Sociální a konstruktivistické teorie učení 6. Motivace - velká motivační trojka 7. Žákovská nuda 8. Metakognice 9. Diferenciace učení - v čem se žáci liší? 10. Pedagogická diagnostika 11. Wellbeing, emoce a prevence syndromu vyhoření Last update: High Radka (03.09.2024)
                                
                                 | 
| Teaching methods | ||||
| Activity | Credits | Hours | ||
| Účast na přednáškách | 1 | 28 | ||
| Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi | 1 | 28 | ||
| Příprava na zkoušku a její absolvování | 1.5 | 42 | ||
| Účast na seminářích | 0.5 | 14 | ||
| 4 / 4 | 112 / 112 | |||

