|
|
|
||
Last update: Pátková Vlasta (11.01.2018)
|
|
||
Last update: Pátková Vlasta (11.01.2018)
Students will be able to • Perform literature research on the given topic • Based on research of the object to propose restoration intervention and to restore the object • Carry out the experimental work • Evaluate the experimental results • Consult the results evaluation with the tutor • Write the restoration report • Defend the restoration intervention |
|
||
Last update: Pátková Vlasta (11.01.2018)
R Literature according to literature research on given topic. |
|
||
Last update: Kučerová Irena Ing. Ph.D. (01.02.2018)
Materials at the teacher |
|
||
Last update: Kloužková Alexandra doc. Ing. CSc. (15.02.2018)
Hodnocení: hodnocení vedoucího práce - restaurátor s licencí, hodnocení vedoucího práce z VŠCHT. Hodnotí se odborná úroveň práce v tištěné popř. v elektronické podobě, samostatná práce studenta, prezentace výsledků v Power Pointu a obhajoba bakalářské práce (odpovědi při diskusi). Výsledná známka za bakalářskou je průměrem těchto dílčích hodnocení. |
|
||
Last update: Pátková Vlasta (11.01.2018)
The topic of the bachelor thesis depends on the student’s specialization Survey of object: Determination of conservation aim Verification of conservation methods on samples Consultation with specialists Drawing documentation Conservation of object Recommendation of storage and display Writing of conservation report |
|
||
Last update: Pátková Vlasta (11.01.2018)
Semestral work V |
|
||
Last update: Kubová Petra Ing. (18.06.2018)
Předmět je zakončen zápočtem. Podmínka pro udělení zápočtu je aktivní účast na výuce, hodnotí se restaurátorský zásah, kvalita práce. |
Teaching methods | ||||
Activity | Credits | Hours | ||
Konzultace s vyučujícími | 1.4 | 40 | ||
Obhajoba individuálního projektu | 5 | 140 | ||
Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi | 3.6 | 100 | ||
Práce na individuálním projektu | 10 | 280 | ||
20 / 20 | 560 / 560 |
Coursework assessment | |
Form | Significance |
Regular attendance | 50 |
Report from individual projects | 50 |