|
|
|
||
Předmět navazuje na oborově didaktickou praxi I a na reflektivní seminář k oborově didaktické praxi I. Jeho cílem je
dále prohloubit zkušenost studentů s prostředím školy, profesí učitele a s vlastní výukou. Studenti budou přiděleni
ke konkrétnímu učiteli chemie na základní nebo střední škole, u něhož budou v průběhu semestru praktikovat.
Praktikování spočívá v samostatné realizaci vyučovací hodiny pod supervizí pedagoga, účasti na párové výuce.
pomoci učiteli při přípravě, realizaci i reflexi výuky. Dále se studenti zapojují do dalších pedagogických procesů,
jako je doučování, práce s talentovanými žáky, asistence žákovi se specifickými potřebami, oprava a hodnocení
domácích úloh. Účastní se pedagogické rady školy, předmětové komise, zapojuje se do organizačních činností při
chemických soutěžích a dalších akcích, které škola pořádá v souvislosti výukou chemie.
Last update: Čapek Adamec Martin (29.10.2023)
|
|
||
Činnosti realizované v rámci praxe: 1. Úvodní seminář 2. Příprava na výuku 3. Realizace samostatné vyučovací hodiny pod supervizí 4. Realizace mikrovýstupů, párová výuka s fakultním učitelem 5. Příprava badatelsky orientovaných úloh 6. Zapojení do doučování žáků, asistence žákovi s SVP 7. Práce s talentovaným žákem v rámci badatelsky orientovaných úloh vyšší náročnosti 8. Opravy domácích úloh a testů 7. Příprava didaktických pomůcek a materiálů včetně digitálních 8. Průběžná diskuze s vyučujícím a ostatními studenty 9. Sumativní a formativní hodnocení žáka 10. Participace na inovaci školního kurikula (účast na předmětových komisích) 11. Účast na dalších pedagogických procesech školy (školní a mimoškolní akce, porady aj.) 12. Vedení portfolia z praxe Last update: Čapek Adamec Martin (29.10.2023)
|