|
|
|
||
Cyklus přednášek a workshopů pro nákupčí z firemního i veřejného sektoru. Cílem je rozvinout znalosti a
dovednosti nákupčích v klíčových oblastech: category management, řízení vztahu s dodavateli, specifikace, řízení
potřeb, nákupní strategie, řízení životního cyklu, e-procurement, nákup inovací, contract management, hodnocení
dodavatelů, reporting, řízení konfliktů a vyjednávání, vertikální komunikace, řízení zainteresovaných stran, vedení
nákupního týmu, compliance a etika, řízení výkonosti a řízení rizika.
Last update: Krátká Jana (06.02.2024)
|
|
||
Sylabus předmětů Strategický a digitální nákup I a II category management řízení vztahu s dodavateli specifikace řízení potřeb nákupní strategie řízení životního cyklu e-procurement nákup inovací contract management hodnocení dodavatelů reporting řízení konfliktů a vyjednávání vertikální komunikace řízení zainteresovaných stran vedení nákupního týmu compliance a etika řízení výkonosti řízení rizika
Literatura předmětu Vašek, J. (2024). Podpůrné materiály pro kurz Strategický a digitální nákup. Praha, VŠCHT ÚEM. (e-book) Last update: Krátká Jana (06.02.2024)
|
Teaching methods | ||||
Activity | Credits | Hours | ||
Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi | 2 | 56 | ||
Práce na individuálním projektu | 1 | 28 | ||
Účast na seminářích | 2 | 56 | ||
5 / 5 | 140 / 140 |
Coursework assessment | |
Form | Significance |
Regular attendance | 20 |
Defense of an individual project | 80 |