SubjectsSubjects(version: 963)
Course, academic year 2013/2014
  
Corporate Marketing Strategy - D437007
Title: Marketingová strategie podniku
Guaranteed by: Department of Economics and Management (437)
Faculty: Faculty of Chemical Engineering
Actual: from 2011 to 2014
Semester: both
Points: 0
E-Credits: 0
Examination process:
Hours per week, examination: 0/0, other [HT]
Capacity: winter:unknown / unknown (unknown)
summer:unknown / unknown (unknown)
Min. number of students: unlimited
State of the course: taught
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Teaching methods: full-time
Level:  
Note: course is intended for doctoral students only
can be fulfilled in the future
you can enroll for the course in winter and in summer semester
Guarantor: Grosová Stanislava doc. Ing. CSc.
Examination dates   Schedule   
Annotation - Czech
Moderní pojetí úlohy marketingu v procesu řízení firmy a vytváření a udržování vztahů se zákazníky a v hodnotových sítích. Důraz ve výuce předmětu je kladen na prohloubení znalostí a schopností: - porozumět spotřebnímu jednání zákazníka a vytvořit pro něj jedinečnou hodnotu, - diferencovat mezi zákazníky a řídit marketingové činnosti dle hodnoty zákazníka, - formulovat marketingovou strategii firmy jako součást strategie firmy na základě premis vize, poslání , cílů firmy a analýzy makro a mikroprostředí firmy, - sestavit marketingový program včetně mechanismů průběžné kontroly jeho plnění.
Last update: ROZ437 (31.01.2012)
Entry requirements - Czech

Znalost marketingové koncepce řízení podniku, základních prvků modelu spotřebního chování, segmentace trhu, targetingu a positioningu, nástrojů marketingového mixu 4P(4C). Předpokládá se znalosti z oblasti ekonomiky a managementu podniku jako je cílové chování podniku, náklady, výnosy, zisk. Dále pak znalost pojetí plánování a kontrolování jako součásti řízení.

Last update: Grosová Stanislava (16.10.2015)
 
VŠCHT Praha