|
|
|
||
|
Studenti absolvují během semestru vybrané laboratorní úlohy se zaměřením na forenzní analýzu. V rámci Laboratoře se studenti prakticky seznámí s moderními analytickými a fyzikálně-chemickými metodami užívanými ve forenzní praxi a s analýzou všech typů materiálů - kovových, polymerních, skelných a keramických. Seznámí se i analýzou matric životního prostředí. Studenti získají praktické dovednosti v oblasti forenzní analytické chemie, v chemické a strukturní analýze materiálů, v oblasti analýzy životního prostředí a paliv. Last update: Janda Václav (24.01.2018)
|
|
||
|
Laboratorní návody budou dodány v jednotlivých laboratořích. Last update: Jahoda Milan (01.11.2013)
|
|
||
|
Studenti se v pracovních skupinách (obvykle tříčlenných) seznamují s laboratorními technikami užívanými ve forenzní chemii. Úkolem skupiny je vykonat předepsanou analýzu nebo měření podle návodu, zpracovat získaná data a vypracovat písemný protokol o průběhu měření a jeho výsledcích.
Tématické okruhy prací: Plynová chromatografie; Kapalinová chromatografie; Infračervená a Ramanova spektroskopie; Chirální separace pomocí VCD, ECD; Atomová spektroskopie - AAS, ICP-MS; Metalografie a optická mikroskopie; Elektronová mikroskopie a chemická mikroanalýza; RTG fluorescenční spektrometrie; Metody povrchové a termické analýzy; Mechanické vlastnosti materiálů v tahu, tlaku a ohybu; Korozní vlastnosti - elektrochemické a expoziční zkoušky, korozní jevy. Last update: Jahoda Milan (01.11.2013)
|
|
||
|
Laboratorní návody budou dodány v jednotlivých laboratořích. Last update: Jahoda Milan (01.11.2013)
|
|
||
|
Studenti budou umět:
Last update: Jahoda Milan (01.11.2013)
|
|
||
|
Laboratoř anorganické chemie I Laboratoř analytické chemie I Last update: Jahoda Milan (01.11.2013)
|
| Teaching methods | ||||
| Activity | Credits | Hours | ||
| Účast v laboratořích (na exkurzi nebo praxi) | 3 | 84 | ||
| Obhajoba individuálního projektu | 0.5 | 14 | ||
| Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi | 2.5 | 70 | ||
| 6 / 6 | 168 / 168 | |||
