|
|
|
||
Studium se uskutečňuje v souladu s § 6b vyhlášky 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
ve znění pozdějších předpisů, k získání kvalifikace učitele cizího jazyka podle §12 písm. b) a d) zákona 563/2004
Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Je rozděleno do
tematických bloků, každému je věnována časová dotace minimálně 2-4 vyučovacích hodin. Studium je zakončeno
zápočtem za zpracování portfolia včetně plánu hodiny na zadané téma a zkouškou.
Last update: Krátká Jana (13.09.2021)
|
|
||
1. Úvod do kurzu 2. Učební styly. Specifika věkových skupin Výuka jazykových prostředků s ohledem na věková specifika žáků 1. a 2. stupně ZŠ a SŠ (3-5) 3. Výuka výslovnosti a pravopisu 4. Výuka slovní zásoby 5. Výuka gramatiky Výuka řečových dovedností s ohledem na věková specifika žáků 1. a 2. stupně ZŠ a SŠ (6-9) 6. Výuka čtení 7. Výuka poslechu 8. Výuka psaní 9. Výuka mluvení 10. Žáci se specifickými potřebami. Individuální přístup k žákům v heterogenní třídě 11. Využití ICT ve výuce 12. Portfolio, využití s žáky ve výuce. Tvorba vlastního portfolia účastníka kurzu 13. Výběr učebnic a výukových materiálů. Projektová práce a mezinárodní projekty 14. Testování a zkoušení. Hodnocení. Motivace žáků mladšího školního věku a žáků starších 15. Trendy ve výuce. Metoda CLIL s rozlišením pro věkové skupiny žáků 1. a 2. stupně ZŠ a SŠ. Last update: Krátká Jana (13.09.2021)
|