|
|
|
||
Last update: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (18.12.2022)
|
|
||
Last update: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (18.12.2022)
Z: ČAPEK ADAMEC, Martin a kol. Chemie pro SOŠ nechemického zaměření. 2. vydání. Praha: Eduko, 2022. ISBN 978-80-88057-93-2. Z: FLEMR, Vratislav a Bohuslav DUŠEK. Chemie pro gymnázia 1. díl. 2. vydání. Praha: SPN – pedagogické nakladatelství, 2007. ISBN 978 80 7235 369 9. Z: TOMKOVÁ, A., et al. Rámec profesních kvalit učitele. Hodnoticí a sebehodnoticí arch. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2012. Z: Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha: MŠMT, (aktuální revize). Z: Rámcový vzdělávací program pro gymnázia: RVP G. Praha: MŠMT, (aktuální revize). Z: Rámcový vzdělávací program pro střední odborné vzdělávání (RVP SOV), pro obory kategorie M a L. Praha: MŠMT, (aktuální revize).
D: BENEŠ, Pavel a kol. Základy chemie 1. 3. vydání. Praha: Fortuna, 2014. ISBN 80-7168-720-0. D: BENEŠ, Pavel, Jiří BANÝR a Václav PUMPR. Základy chemie 2. 3. vyd. Praha: Fortuna, 2014. ISBN 80-716-8748-0. D: BENEŠ, Pavel a kol. Chemie pro střední školy. Praha: SPN, 2001. ISBN 80-85937-46-8. D: KOLÁŘ, Karel, Milan KODÍČEK a Jiří POSPÍŠIL. Chemie II: (organická a biochemie): pro gymnázia. 2., upr. a dopl. vyd. Praha: SPN – pedagogické nakladatelství, 2005. ISBN 80-723-5283-0. D: PUMPR, V., ADAMEC, M., BENEŠ, P.; SCHEUEROVÁ, V.: Základy přírodovědného vzdělávání CHEMIE pro SOŠ a SOU. 2., upr. vyd. Praha: Fortuna, 2010. 48 s., 1 CD-ROM. ISBN 978-80-7373-081-9. |
|
||
Last update: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (18.12.2022)
1. Úvodní seminář. 2. Příprava a plánování výukové lekce pro mikrovýstup. 3. Realizace mikrovýstupu. 4. Asistence pedagogovi ve výuce. 5. Příprava didaktických pomůcek a materiálů včetně digitálních. 6. Zapojení do doučování žáků. 7. Opravy domácích úloh a testů. 8. Průběžná diskuze s učitelem i garantem praxí a s ostatními studenty. 9. Účast na dalších pedagogických procesech školy (porady, předmětové komise, řešení výchovných problémů žáků formou výchovných komisí nebo školní případové konference). 10. Komunikace se žáky, rodiči a dalšími odborníky ve škole, spolupráce s asistentem pedagoga aj. 11. Zpracování portfolia s ohledem na rozvoj konkrétních profesních kvalit učitele. 12. Reflektivní seminář. |
|
||
Last update: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (06.01.2020)
Zápočet bude udělen na základě portfolia asistentských činností a aktivní účasti v diskuzi v e-learningovém prostředí a na reflektivním semináři. |
Teaching methods | ||||
Activity | Credits | Hours | ||
Účast v laboratořích (na exkurzi nebo praxi) | 2 | 56 | ||
Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi | 0.7 | 20 | ||
Práce na individuálním projektu | 1 | 28 | ||
Účast na seminářích | 0.3 | 8 | ||
4 / 4 | 112 / 112 |
Coursework assessment | |
Form | Significance |
Regular attendance | 75 |
Report from individual projects | 25 |