Language selection
  • čeština
  • english
User
  • Anonym

    LLL programme details

    close

    Hello,

    On Monday, April 28 after 5 pm, some of the university's information systems will be unavailable due to maintenance work.

    Affected systems are the Education Information System, Financial IS (iFIS), MIS/OBD/Verso, Kopla and related agendas.

    It is anticipated that everything should be back online and running by Tuesday morning.

    Work with e-mail or shared drives will not be affected.

    Computer center

    Mediální komunikace pro manažery (C-K837-0001)

    Mediální komunikace pro manažery
    full-time
    Czech
    Kurz dává absolventům základní představu o struktuře a fungování médií masové komunikace v České republice. Umožňuje pochopit zákonitosti, jimiž se řídí redakční politika médií, a v praktické komunikaci s médii je respektovat. Součástí kurzu je výklad základních pojmů, užívaných při řízení a posuzování médií masové komunikace, a přehled platné české mediální legislativy.
    Kurz poskytuje elementární dovednosti v kontaktu se sdělovacími prostředky a vytváří dobré předpoklady k jejich dalšímu rozvíjení.
    Mediální komunikace pro manažery
    Učebna: Jankovcova 23

    1) Česká mediální krajina - Strukturovaný popis mediální scény v dané zemi. Jak jsou dnes rozloženy síly mezi tradiční média, tisk, rozhlas a televize, a zpravodajské servery a sociální sítě? Financování médií a jeho proměny. Vývoj mediální krajiny v České republice po roce 1989.

    2) Konvergence médií - Webové stránky televizního a rozhlasového zpravodajství a tištěných médií: symbióza, konkurence, nebo další vývojový stupeň?

    3) Mediální zákony – Legislativní rámec činnosti médií masové komunikace v České republice. Jaké jsou povinnosti vydavatele, respektive vysílatele či poskytovatele reklamního prostoru? Rozdílnost regulace jako startovní bonus pro nová média.

    4) Co je to gatekeeping v tradičních médiích a jak ovlivňuje možnost jejich prostřednictvím cokoli sdělit? Informační kanály a jejich důvěryhodnost.

    5) Rozvoj sociálních sítí a dočasný zánik gatekeepingu po jejich nástupu. Částečný návrat gatekeepingu jako společenský zájem.

    6) Jak dosáhnout žádoucí pozornosti médií masové komunikace? Kritéria pro posuzování nutných výdajů na PR a marketing.

    7) Krizová komunikace. Jak se bránit negativnímu mediálnímu obrazu firmy či instituce? Čemu se vždy a za všech okolností v krizové komunikaci vyhnout? Co je cílem žurnalistů při vytváření „kauzy“ a jak se tomu efektivně bránit? Veřejný zájem a jeho hranice.

    8) Mediální komunikace v praxi – kreativní řešení a odstrašující příklady.

    9) Závěrečný seminář s hosty z praxe.
    10
    nejsou stanoveny
    Pravidelná účast

      • shrink expand
        obhajoba závěrečné práce
        Osvědčení o absolvování programu
        nejsou uvedeny
        Účast na seminářích (min. 60 %). Seminární práce a její úspěšná obhajoba
      • shrink expand
        Savický Nikolaj PhDr. Ph.D.
        Department of Economics and Management
        Department of Economics and Management
      • shrink expand
        2024/2025
        summer semester, September
        05.03.25
        Short-time
        18 hours
        7x středa od 2. března , 16:00 – 17:50, Jankovcova 23, učebna 4B
        5.3.2025
        12.3.2025
        19.3.2025
        26.3.2025
        2.4.2025
        9.4.2025
        16.4.2025
      • shrink expand
        0 Kč / kurz
        osvobozeno
      • shrink expand
        VŠCHT, Tachnická 3, 16628 Praha
        Groll Tomáš Mgr.
        Tomas.Groll@vscht.cz
        603340385
        31.01.2025 - 26.02.2025

      • shrink expand