Softwareová architektura - N143029A
|
|
Termíny zkoušek Rozvrh
|
||
Předmět Softwarová architektura je dělen na dvě části. V části první
si rozšíříme znalosti o parsování a interpretaci textových vstupů programů.
Přes regulární gramatiky a konečné automaty se seznámíme s bezkontextovými
gramatikami a zásobníkovými automaty a metodami parsování. Část druhá pak
bude věnována procesu při vývoji softwarových produktů a nástrojům pro
podporu týmové práce. V praktické části, realizované paralelně v jazycích
Python a Java, si tyto postupy vyzkoušíme při implementaci vlastního
softwareového řešení. Poslední úprava: Šimek Miroslav (21.12.2010)
|
|
||
Cílem předmětu je ukázat běžné postupy používané při vývoji softwareového produktu, od první interakce se zákazníkem, přes analýzu, design (UML), implementaci (návrhové vzory), testování, až po dodání výsledného produktu zákazníkovi a udržování produktu. Poslední úprava: Šimek Miroslav (21.12.2010)
|