|
|
|
||
|
Předmět vede studenty k pochopení podstaty a úloh marketingu a jeho uplatnění v podniku, podává informace o prostředí podniku,o marketingovém informačním systému, o plánovaní, o nákupním chování kupujících. Studenti se učí segmentovat trh podle různých kritérií, najít cílovou skupinu zákazníků a k této určit marketingový mix, tedy vhodný produkt, přiměřenou cenu, správnou propagaci a způsob distribuce.
Poslední úprava: TAJ321 (16.11.2012)
|
|
||
|
Z: Grosová S.,Marketing. Principy, postupy, metody. VŠCHT Praha, Praha 2002 D: KOTLER, P., Marketing podle Kotlera : Jak vytvářet a ovládnout nové trhy, Praha, Management Press, 2000,80-7261-010-4 Z: KOTLER, P. a kol. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1545-2 Poslední úprava: TAJ321 (26.09.2013)
|
|
||
|
1. Základní pojetí marketingu 2. Analýza zákazníka a konkurence v potravinářském průmyslu 3. Marketingové strategie a strategické plánování v marketingu 4. Portfóliové modely a jejich uplatnění v praxi 5. Marketingový mix 6. Produkt - charakteristika, životní cyklus 7. Vývoj nových potravinářských výrobků 8. Cena - faktory ovlivňující tvorbu, metody cenové kalkulace u potravinářských výrobků 9. Marketingová komunikace - reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej 10. Distribuce - distribuční cesty 11. Marketingový výzkum 12. Kupní chování zákazníků při nákupu potravinářských výrobků 13. Řešení případové studie I. 14. Řešení případové studie II. Poslední úprava: TAJ321 (16.11.2012)
|
|
||
|
http://uchts.vscht.cz/ - případové studie Poslední úprava: TAJ321 (16.11.2012)
|
|
||
|
Studenti budou umět:
Poslední úprava: TAJ321 (04.12.2012)
|
|
||
|
No. Poslední úprava: TAJ321 (25.09.2013)
|
|
||
|
Podniková ekonomika - doporučená. Poslední úprava: TAJ321 (26.06.2013)
|
| Zátěž studenta | ||||
| Činnost | Kredity | Hodiny | ||
| Účast na přednáškách | 1 | 28 | ||
| Práce na individuálním projektu | 0.4 | 10 | ||
| Příprava na zkoušku a její absolvování | 0.2 | 6 | ||
| Účast na seminářích | 0.4 | 12 | ||
| 2 / 2 | 56 / 56 | |||
| Hodnocení studenta | |
| Forma | Váha |
| Aktivní účast na výuce | 30 |
| Obhajoba individuálního projektu | 20 |
| Zkouškový test | 50 |
