|
|
|
||
Cílem předmětu je rozvíjet komunikační dovednosti, se zvláštním zaměřením na specifika odborného jazyka. Tematické oblasti zahrnují univerzitní prostředí, obecnou chemii, práci v laboratoři a technologie ve vztahu k životnímu prostředí.
Poslední úprava: Kruteková Jana (22.06.2016)
|
|
||
Studenti budou umět:
Poslední úprava: Pokorná Markéta (12.02.2020)
|
|
||
Z: Materiály vypracované Katedrou jazyků ( webová stránka katedry )
D: Sowton C., Hewings M.,Cambridge Academic English, Student´s Book, Cambridge University Press, 2012, 9780521165204
D: Bonamy D., Technical English 3, Course Book, Pearson Education Limited, 2012, 9781408229477 Poslední úprava: Pokorná Markéta (12.02.2020)
|
|
||
1. Úvod do studia předmětu. 2. Univerzitní studium : Historie a současnost VŠCHT Praha. Větná skladba. 3. Univerzitní studium: Studium v zahraničí. Program Erasmus. Slovesné časy. 4. Univerzitní studium: Specializace. Souslednost časová. 5. Chemie: Základy chemie. Hmota, skupenství hmoty, atom. Trpný rod. 6. Chemie: Periodická tabulka prvků a vlastnosti prvků. Vztažné věty. 7. Chemie: Základy anglického názvosloví anorganické chemie; základní matematické symboly. 8. Chemická laboratoř: Laboratorní vybavení. Tvoření slov pomocí předpon a přípon. 9. Chemická laboratoř: Práce a bezpečnost v laboratoři. Výstavba koherentního textu. 10. Chemická laboratoř: Chemické pokusy, popis pracovního postupu. Infinitiv a jeho použití. 11. Životní prostředí: Tradiční a alternativní zdroje energie. Slovesné vazby. 12. Životní prostředí: Vodní zdroje, zařízení na úpravu pitné vody. Chemické a biologické čištění odpadních vod. 13. Životní prostředí: Těžba ropy a břidlicového plynu. Frázová slovesa. 14. Shrnutí a opakování Poslední úprava: Pokorná Markéta (12.02.2020)
|
|
||
http://kj.vscht.cz/ke-stazeni Poslední úprava: Pokorná Markéta (12.02.2020)
|
|
||
Studijní prerekvizity nejsou požadovány. Poslední úprava: Pokorná Markéta (12.02.2020)
|
Zátěž studenta | ||||
Činnost | Kredity | Hodiny | ||
Účast na seminářích | 1 | 28 | ||
1 / 1 | 28 / 28 |
Hodnocení studenta | |
Forma | Váha |
Aktivní účast na výuce | 30 |
Obhajoba individuálního projektu | 30 |
Průběžné a zápočtové testy | 40 |