Váš prohlížeč nepodporuje JavaScript nebo je jeho podpora vypnutá. Některé funkce nemusejí být dostupné.
Francouzština II - začátečníci - N834029
Anglický název:
French II - beginners
Zajišťuje:
Ústav jazyků (834)
Fakulta:
Celoškolská pracoviště VŠCHT Praha
Platnost:
od 2013 do 2013
Semestr:
letní
Body:
letní s.:1
E-Kredity:
letní s.:1
Způsob provedení zkoušky:
letní s.:
Rozsah, examinace:
letní s.:0/2, Z [HT]
Počet míst:
neurčen / 24 (neurčen)
Minimální obsazenost:
neomezen
Kompetence:
Stav předmětu:
vyučován
Jazyk výuky:
čeština
Způsob výuky:
prezenční
Úroveň:
Poznámka:
předmět je možno zapsat mimo plán povolen pro zápis po webu
Anotace -
--- čeština angličtina
Předmět je zaměřen na rozvoj již získaných minimálních znalostí jazyka, potřebných pro základní dorozumění v nejběžnějších situacích každodenního života. Cílem je dosáhnout jazykové úrovně A1/A2 podle Sjednoceného evropského referenčního rámce.
Poslední úprava: HARTIGOH (15.11.2012)
The course is focused on developing the acquired knowledge necessary for basic communication in everyday life situations. The aim is to achieve A1/A2 level according to CERF (Common European Reference Framework).
Poslední úprava: TAJ834 (27.08.2013)
Literatura -
--- angličtina francouzština
R: Capelle, G., Le nouveau Taxi!, niveau 1, lekce 11-20, Hachette, Paris, 2009, 9782011555489
A: Siréjols E.,Vocabulaire en dialogues-niveau débutant,CLE International,Paris, 2007, 9782090352238
A: Grégoire M.,Thiévenaz O.,Grammaire progressive du français-niveau intermédiaire,CLE International,Paris,2003,
9782090338485
Poslední úprava: STRACHOL (15.09.2015)
Z: Capelle, G., Le nouveau Taxi!, niveau 1, lekce 11-20, Hachette, Paris, 2009, 9782011555489
D: Siréjols E., Vocabulaire en dialogues-niveau débutant, CLE International,Paris, 2007, 9782090352238
D: Grégoire M.,Thiévenaz O., Grammaire progressive du français-niveau intermédiaire, CLE International, Paris, 2003,
9782090338485
Poslední úprava: STRACHOL (15.09.2015)
Sylabus -
--- čeština angličtina francouzština
1. Opakování a shrnutí minulého semestru
2. Aktivity v týdnu a o víkendu, složený minulý čas s pomocným slovesem být
3. Podat charakteristiku osoby a předmětu, jednotné číslo + množné číslo (shrnutí)
4. Různé návrhy a nabídky, přijmout/odmítnout nabídku, podmiňovací způsob(shrnutí)
5. Porozumění jednoduchému textu, napsat krátký vzkaz
6. Umístit v čase (přítomnost, minulost, budoucnost), zápor složeného minulého času
7. Složený minulý čas(shrnutí), denní program, příčestí minulé nepravidelných sloves
8. Vyprávění události, souminulý čas
9. Prázdniny, v hotelu, použití souminulého času a složeného minulého času
10. Popis osoby, vztažná zájmena kdo a co
11. Domluvit si schůzku, vyjádření budoucnosti, jednoduchý budoucí čas
12. Počasí, budoucí čas nepravidelných sloves
13. Výrazy k označení času (shrnutí), zápor (shrnutí)
14. Opakování a shrnutí
Poslední úprava: STRACHOL (10.04.2015)
1. Revision of last semester
2. Activities during the week and on weekends. Grammar - le passé composé (avec être)
3. Characteristics of a person and an object. The singular and the plural (overview)
4. Suggestions and offers, acceptance and rejection. The conditional (overview)
5. Understanding a simple text, writing a short message
6. Location in time (présent, passé, futur), le pasé composé négatif
7. Le passé composé (overview), use of tenses, past participle of irregular verbs
8. Describing an event. Grammar - l´imparfait
9. Holidays, in a hotel. Use of past tenses - de l´imparfait et du passé composé
10. Describing a person. Relative pronouns QUI, QUE
11. Arranging a date, expressing the future - le futur simple
12. Weather. Future tense of irregular verbs.
13. Time indicators (overview), the negative (overview)
14. Revision, summary
Poslední úprava: STRACHOL (10.04.2015)
1. La révision et le bilan du semestre passé
2. Les activités quotidiennes et celles de week-end,le passé composé (avec être)
3. Caractériser une personne ou un objet, le singulier et le pluriel (bilan)
4. Propositions en tous genres, accepter, refuser, le conditionnel(bilan)
5. Compréhension d´un texte simple, rédiger un court message
6. Se situer dans le temps (présent, passé, futur), le pasé composé négatif
7. Le passé composé (bilan), l´emploi du temps, le participe passé des verbes irréguliers
8. Raconter un événement, l´imparfait
9. Les vacances, à l´hôtel, l´emploi de l´imparfait et du passé composé
10. Décrire une personne, les relatifs QUI, QUE
11. Prendre rendez-vous, exprimer le futur, le futur simple
12. Le temps qu´il fait, le futur des verbes irréguliers
13. Les indicateurs de temps (bilan), la négation (bilan)
14. Révision, bilan
Poslední úprava: STRACHOL (10.04.2015)
Studijní opory -
--- čeština angličtina
Elektronické materiály připravené a doporučené vyučující.
Poslední úprava: Kruteková Jana (08.06.2016)
Electronic materials prepared and recommended by the lecturer.
Poslední úprava: Kruteková Jana (08.06.2016)
Výsledky učení -
--- čeština angličtina
Studenti budou umět:
porozumět jednoduchému písemnému vzkazu a pracovnímu inzerátu
napsat jednoduchý pozdrav či vzkaz
vyjádřit souhlas/nesouhlas s návrhem/názorem,
podat jednoduchou charakteristiku osoby, vyprávět jednoduchý příběh/zážitek
dohodnout si schůzku či setkání
Poslední úprava: STRACHOL (10.04.2015)
Students will be able to:
understand a simple written message and a job advertisement
express agreement/disagreement with a proposal/opinion
provide a simple characteristic of a person, to tell a simple story
Poslední úprava: STRACHOL (10.04.2015)
Studijní prerekvizity -
--- čeština angličtina
znalosti na úrovni Francouzština I - začátečníci
Poslední úprava: TAJ834 (27.08.2013)
Knowledge at French I - beginners level
Poslední úprava: TAJ834 (27.08.2013)
Zátěž studenta
Činnost
Kredity
Hodiny
Účast na seminářích
1
28
1 / 1
28 / 28
Hodnocení studenta
Forma
Váha
Aktivní účast na výuce
70
Průběžné a zápočtové testy
30