|
|
|
||
|
Cílem předmětu je shrnout poznatky z oblasti aplikované reakční kinetiky, přenosu hmoty a struktury pevné fáze a využít je na základě jednoduchých modelových představ k matematickému popisu reakcí v heterogenních soustavách.
Poslední úprava: Pátková Vlasta (04.01.2018)
|
|
||
|
Písemné vypracování a přednesení referátu na zadané téma. Prezentace v rozsahu cca 30 minut. Ústní zkouška. Poslední úprava: Sedlářová Ivona (15.02.2018)
|
|
||
|
Z:Glaser V., Aplikovaná reakční kinetika, skripta VŠCHT Praha, 1989, 8070800003 Z:Cussler E. L., Diffusion - Mass transfer in fluid system, Univ. Press Cambridge, 1996, 0521298466 Poslední úprava: Pátková Vlasta (04.01.2018)
|
|
||
|
Písemné vypracování a přednesení referátu na zadané téma. Prezentace v rozsahu cca 30 minut. Ústní zkouška. Poslední úprava: Sedlářová Ivona (15.02.2018)
|
|
||
|
1. Průmyslové heterogenní nekatalyzované reakční systémy. 2. Přenos hmoty. 3. Odhad transportních vlastností tekutin. 4. Pomalá reakce v soustavě plyn - kapalina. 5. Rychlá reakce v soustavě plyn - kapalina. 6. Nukleace na povrchu pevné látky. 7. Rovinný a sférický model nukleace. 8. Makrokinetické modely. 9. Reakce neporézní pevné látky. 10. Reakce porézní pevné látky. 11. Texturní změny pevné fáze v průběhu reakce. 12. Zpracování laboratorních dat. 13. Popis činnosti základních typů reaktorů. 14. Postup při navrhování reaktorů. Poslední úprava: Pátková Vlasta (04.01.2018)
|
|
||
|
http://onlinelibrary.wiley.com/book/10.1002/14356007 Poslední úprava: Pátková Vlasta (04.01.2018)
|
|
||
|
Studenti budou umět:
Poslední úprava: Pátková Vlasta (04.01.2018)
|
|
||
|
Fyzikální chemie I, Aplikovaná reakční kinetika Poslední úprava: Pátková Vlasta (04.01.2018)
|
| Zátěž studenta | ||||
| Činnost | Kredity | Hodiny | ||
| Obhajoba individuálního projektu | 0.1 | 2 | ||
| Účast na přednáškách | 1 | 28 | ||
| Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi | 1 | 28 | ||
| Práce na individuálním projektu | 0.5 | 15 | ||
| Příprava na zkoušku a její absolvování | 0.9 | 25 | ||
| Účast na seminářích | 0.5 | 14 | ||
| 4 / 4 | 112 / 112 | |||
