![]() | V pondělí 28. 4. 2025 od 17 hodin budou nedostupné některé informační systémy školy z důvodu servisních prací. Jedná se hlavně o Studijní informační systém (SIS), Finanční IS (iFIS/webFIS), MIS/OBD/Verso, Kopla a navázané agendy. Předpokládá se, že v úterý ráno by již vše mělo být opět v provozu. Práce s elektronickou poštou či sdílené disky tímto nijak dotčeny nebudou. Výpočetní centrum |
|
|
|
||
Předmět poskytuje základní orientaci v psychologických koncepcích talentu a nadání, zaměřuje se na specifika
nadání v přírodních vědách a zdůrazňuje důležitost vnímání individuality žáka. Speciálně-pedagogické hledisko
objasňuje možnosti podpůrných opatření ve škole v rámci společného vzdělávání. Didaktická perspektiva přináší
metody práce s nadanými žáky a rozvoj jejich dovedností v předmětu chemie. Dále jsou představeny odborné
aktivity (soutěže a mimoškolní a volnočasové aktivity), zaměřené na rozvoj přírodovědného nadání.
Poslední úprava: Čapek Adamec Martin (29.10.2023)
|
|
||
1. Charakteristika nadaných, koncepce nadání 2. Nadaní žáci v přírodních vědách 3. Stávání se nadaným: příprava jako rozvoj potenciálu 4. Motivace a rozvoj lidského potenciálu 5. Individualizace a personalizace výuky, vrstevnaté učební úlohy. 6. Nadání jako speciální vzdělávací potřeba. Plán pedagogické podpory, podpůrná opatření, žáci s dvojí výjimečností. 7. Rozvoj dovedností nadaných žáků ve výuce chemie. 8. Chemická Olympiáda, tvorba úloh a jejich využití. 9. Letní soustředění a tábory pro nadané žáky, přírodovědné soutěže. 9. Badatelsky orientovaná výuka v chemii. 10. Mimoškolní aktivity: Talnet, SOČ. Poslední úprava: Čapek Adamec Martin (29.10.2023)
|