| 
 | 
 | 
| 
 | ||
| Předmět je zaměřen na pochopení marketingu jako základní podnikové aktivity, která přináší do podniku informace o potřebách a požadavcích zákazníků, trendech ve vývoji prostředí a konkurence a navrhuje a koordinuje tvorbu vhodných produktů a nástrojů marketingového mixu s cílem zvýšit spokojenost zákazníků a zvýšit konkurenceschopnost.  Teoretické poznatky jsou aplikovány na reálné podmínky průmyslových  i  spotřebních trhů chemických a farmaceutických výrobků.  Poslední úprava: Kubová Petra (02.01.2018)
                                
                                 | 
| 
 | ||
| Z:Grosová S.,Marketing.Principy, postupy, metody,VŠCHT Praha,Praha,2005,8070805056 Z:Lošťáková H.,B-to-B marketing,Professional Publishing, Praha,2005,8086419940 D:Morris M.,Business-to-Business Marketing.A Strategic Approach,Sage,London 2001,0803959648 
 Poslední úprava: Kubová Petra (02.01.2018)
                                
                                 | 
| 
 | ||
| 1. Podstata marketingu. Úloha marketingu v řízení podniku. 2. Marketingové prostředí - zákazníci, konkurence, zprostředkovatelé, makroprostředí. 3. Kupní jednání na spotřebních trzích. 4. Kupní jednání průmyslových zákazníků. 5. Segmentace trhu, hodnocení a výběr segmentů. 6. Umístění a odlišení nabídky podniku na trhu. 7. Výrobek - kvalita, balení, poradenské a aplikační služby. 8. Vývoj a zavádění nových výrobků na trh. 9. Cena. Metody tvorby cen. Cenové nástroje. 10. Distribuce. 11. Řízení vztahů se zákazníky. 12. Osobní prodej. Získání a udržení zákazníků. 13. Komunikace - PR, podpora prodeje 14. Výzkum trhu. Poslední úprava: Kubová Petra (02.01.2018)
                                
                                 | 
| 
 | ||
| přednášky v elektronické podobě na www stránkách katedry Poslední úprava: Kubová Petra (02.01.2018)
                                
                                 | 
| 
 | ||
| Studenti budou umět: Identifikovat přímou a nepřímou konkurenci chemického výrobku Popsat nástroje marketingového mixu chemického výrobku Identifikovat cílové segmenty na průmyslových trzích 
 
 Poslední úprava: Kubová Petra (02.01.2018)
                                
                                 | 
| 
 | ||
| no Poslední úprava: Kubová Petra (02.01.2018)
                                
                                 | 

