| 
 | 
 | 
| 
 | ||
| Hledání nových léčiv za pomocí znalosti biologického cíle je komplexní záležitostí. Tento předmět je zaměřen na chemickou podstatu tohoto problému. Poslední úprava: VED402 (01.10.2013)
                                
                                 | 
| 
 | ||
| Z: http://www.vscht.cz/kot/cz/studijni-materialy.html Z: http://www.alga.cz/users/tichym/AMB/12_drugdiscovery.ppt Z: http://www.cc.nih.gov/training/training/principles/slides/DrugDevProgram08-09oneslide.pdf D: http://mediaserver.aapspharmaceutica.com/meetings/DDS/Integration%20of%20In%20Silico%20Models%20in%20Drug%20Design.pdf D: http://pharm.swu.ac.th/web_npec/content/JOURNAL/LectureAutoDock.pdf D: http://www.cc.nih.gov/training/training/principles/slides/DrugDevProgram08-09oneslide.pdf Poslední úprava: VED402 (30.09.2013)
                                
                                 | 
| 
 | ||
| 1.Identifikace biologického cíle 2.Cílení léčiva na proteiny 3.Cílení léčiva na DNA 4.Další biologické cíle 5.Design léčiv: výpočetní metody. 6.Molekulární modelování, Docking 7.Návrh cytostatik podle funkce a cílové biologické struktury 8.Cytostatika 9.Návrh antivirotik 10.Antivirotika I 11.Navrh léčiv pro CNS 12.Navrh léčiv pro CVS 13.Přirodní látky jako strukturní prvky pro moderní léčiva I 14. Přirodní látky jako strukturní prvky pro moderní léčiva II Poslední úprava: TAJ402 (29.04.2010)
                                
                                 | 
| 
 | ||
| http://www.vscht.cz/kot/cz/studijni-materialy.html Poslední úprava: VED402 (30.09.2013)
                                
                                 | 
| 
 | ||
| Studenti budou schopni aplikovat různé techniky při řešení problémů spojených se vznikem nových léčiv. Poslední úprava: VED402 (01.10.2013)
                                
                                 | 
| 
 | ||
| Žádné. Poslední úprava: VED402 (30.09.2013)
                                
                                 | 
| Zátěž studenta | ||||
| Činnost | Kredity | Hodiny | ||
| Účast na přednáškách | 1 | 28 | ||
| Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi | 1.5 | 42 | ||
| Příprava na zkoušku a její absolvování | 2.5 | 70 | ||
| 5 / 5 | 140 / 140 | |||
| Hodnocení studenta | |
| Forma | Váha | 
| Aktivní účast na výuce | 20 | 
| Zkouškový test | 80 | 

