|
|
|
||
Poslední úprava: Novotný Lukáš doc. Dr. Mgr. M.A. (05.12.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Novotný Lukáš doc. Dr. Mgr. M.A. (05.12.2020)
Studenti by měli být schopni:
Kurz je zakončen odevzdáním písemného textu, který odráží diskutovaná témata a jejich návaznost na téma disertační práce studenta. Téma textu zadává vedoucí předmětu. V den zkoušky je studentovi zasláno téma, které je zpracováno v jeho zvoleném prostředí s přístupem k odborné literatuře. |
|
||
Poslední úprava: Novotný Lukáš doc. Dr. Mgr. M.A. (05.12.2020)
Povinná:
Considine, Mark. Making Public Policy. London: Polity Press, 2005. ISBN 978-0745627540. Dunlop, Claire; Radaelli, Claudio M.; Trein, Philipp (eds.). Learning in Public Policy Analysis, Modes and Outcomes. London: Palgrave Macmillan, 2018. ISBN 978-3-319-76209-8. 10.1007/978-3-319-76210-4. Knill, Christoph; Tpsun, Jale. Public Policy. A New Introduction. London: MacMillan Education UK, 2012. ISBN 0230278388. Manzini, Ezio. Politics of the Everyday. London: Bloomsbury's academic, 2019. ISBN 1350053643. Novotný, Lukáš. Power Structure in Motion? Parliament, Government and the President in the Czech Republic. In: Lorenz, Astrid; Formánková, Hana (Eds.). Czech Democracy in Crisis. Cham: Springer, 2020. ISBN 978-3-030-40005-7. 10.1007/978-3-030-40006-4_6
Rozšiřující: Doyle, Aoife; Hynes, Williams; Pucell, Stephen M. Building Resilient, Smart Communities in a Post-COVID Era: Insights From Ireland. International Journal of E-Planning Research 10(2), 18-26. Eckert, Sandra. Corporate Power and Regulation Consumers and the Environment in the European Union. London: Palgrave Macmillan, 2019. ISBN 978-3-030-05462-5. 10.1007/978-3-030-05463-2. Falkenhain, Mariella. Weak Institutions and the Governance Dilemma Gaps as Traps. London: Palgrave Macmillan, 2020. ISBN 978-3-030-39742-5. 10.1007/978-3-030-39742-5. Herweg, Nicole. European Union Policy-Making. The Regulatory Shift in Natural Gas Market Policy. Palgrave Macmillan, 2017. ISBN 978-3-319-49399-2. 10.1007/978-3-319-49400-5. Mynaříková, Lenka; Novotný, Lukáš. Knowledge Society Failure? Barriers in the Use of ICTs and Further Teacher Education in the Czech Republic. Sustainability 2020, 12, 6933. https://www.mdpi.com/2071-1050/12/17/6933. Sachs, Jeffrey, D. Age of Sustainable Development. New York: Columbia University Press, 2015. ISBN 0231173156. Tessaleno, Devezas, Industry 4.0. Entrepreneurship and Structural Change in the New Digital Landscape. Cham: Springer, 2017. ISBN 978-3-319-49603-0. https://doi.org/10.1007/978-3-319-49604-7. Thomann, Eva. Customized Implementation of European Union Food Safety Policy United in Diversity? London: Palgrave Macmillan, 2019. ISBN 978-3-319-92683-4. 10.1007/978-3-319-92684-1. Weible, Christopher, M. (ed.). Theories of the Policy Process. London: Routledge, 2017. ISBN 0813350522. Williams, Olivier, F. Sustainable Development. Paris: University of Notre Dame Press, 2014. ISBN 9780268044299. |
|
||
Poslední úprava: Novotný Lukáš doc. Dr. Mgr. M.A. (15.12.2020)
Kurz je zakončen odevzdáním písemného textu, který odráží diskutovaná témata a jejich návaznost na téma disertační práce studenta. Téma textu zadává vedoucí předmětu. V den zkoušky je studentovi zasláno téma, které je zpracováno v jeho zvoleném prostředí s přístupem k odborné literatuře. |
|
||
Poslední úprava: Novotný Lukáš doc. Dr. Mgr. M.A. (05.12.2020)
1. Úvod do kurzu, prezentace cílů a specifikace studijních požadavků 2. Organizace: teorie a management 3. Tvorba rozhodování v politice: teoretické předpoklady a praxe 4. Právo a právní systém; rule of law 5. Vládnutí. Aktéři a instituce 6. Etika a politika 7. Politiky rozvoje a udržitelnost 8. Diskriminace, kriminalita, chudoba 9. Vzdělávání a vzdělávací politika 10. Veřejné zdravotní politiky 11. Mezinárodní vztahy a bezpečnostní politika 12. Politika vědy, výzkumu a inovací 13. Město, regiony a politika 14. Zdroje, životní prostředí a energetická politika |
|
||
Poslední úprava: Novotný Lukáš doc. Dr. Mgr. M.A. (17.12.2020)
The course is concluded by writing a written text that reflects the topics discussed and their connection to the student's dissertation topic. The topic of the text is given by the subject supervisor. On the day of the exam, a topic is sent to the student and elaborated in his/her chosen environment with access to various literature. |