|
|
|
||
Poslední úprava: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (29.10.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (29.10.2023)
1. Charakteristika nadaných, koncepce nadání 2. Nadaní žáci v přírodních vědách 3. Stávání se nadaným: příprava jako rozvoj potenciálu 4. Motivace a rozvoj lidského potenciálu 5. Individualizace a personalizace výuky, vrstevnaté učební úlohy. 6. Nadání jako speciální vzdělávací potřeba. Plán pedagogické podpory, podpůrná opatření, žáci s dvojí výjimečností. 7. Rozvoj dovedností nadaných žáků ve výuce chemie. 8. Chemická Olympiáda, tvorba úloh a jejich využití. 9. Letní soustředění a tábory pro nadané žáky, přírodovědné soutěže. 9. Badatelsky orientovaná výuka v chemii. 10. Mimoškolní aktivity: Talnet, SOČ. |