|
|
|
||
Poslední úprava: Krátká Jana Ing. Ph.D. (10.11.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Švecová Lenka doc. Ing. Ph.D. (11.11.2022)
SCHOLLEOVÁ, H. Podniková ekonomika. Sbírka příkladů. Praha : C. H. Beck, 2015. ISBN: 978-80-7400-275-5. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. HANZELKOVÁ, Alena, Miloslav KEŘKOVSKÝ a Oldřich VYKYPĚL. Strategické řízení: teorie pro praxi. 3. přepracované vydání. V Praze: C.H. Beck, 2017. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-637-1. |
|
||
Poslední úprava: Krátká Jana Ing. Ph.D. (10.11.2022)
1. Metoda Design Thinking 2. Byznys plán, metoda Lean Canvas 3. Prototypování 4. Cíle a strategie startupu 5. Finance projektu, kde finance získat 6. Marketingová strategie 7. Sociální sítě, jejich marketingové využití 8. Prezentační dovednosti |
|
||
Poslední úprava: Krátká Jana Ing. Ph.D. (10.11.2022)
aktivní účast a závěrečná prezentace vlastního projektu |