|
|
|
||
Kurs je zaměřen na studenty se zájmem o tvorbu vlastního podniku, studenty se zájmem o společenské inovace i
role firemních inovátorů (intrapreneurs). Kurs je vhodný pro ty, kteří chtějí získat první vhled do způsobu tvorby
nového podniku i pro ty, kteří chtějí prohloubit své podnikatelské dovednosti.
Během kursu studenti získají vhled do uživatelského výzkumu, hledání místa na trhu, tvorby business modelu i
první prezentace pro investory.
Studenti získají kontakt na experty i další studentské týmy. Nejlepší týmy budou mít možnost svůj záměr rozvíjet v
zahraničním inkubátoru.
Poslední úprava: Krátká Jana (04.10.2023)
|
|
||
Studenti získají zahraniční osvědčení, kterým mohou komunikovat své znalosti a dovednosti. Výuka probíhá v kombinaci samostudia (online kursy), online setkání s dalšími týmy a experty, prezenční či online týmové práce. Výuka kursu je v angličtině, zlepšení odborných jazykových dovedností bude dalším benefitem kursu. Poslední úprava: Krátká Jana (04.10.2023)
|
|
||
1. Tvorba týmů 2. Lean Startup 3. Uživatelský výzkum 4. Získávání poznatků z výzkumu a rozvoj nápadů 5. Uživatelské testování 6. Business model 7. Příprava prezentace 8. Závěrečné prezentace
Lietratura: OSTERWALDER, Alexander, PIGNEUR, Yves: Business Model Generation, Wiley, 2010 BLANK, Steve, DORF, Bob: Startup Owner’s Manual, Wiley, 2020 Online kursy doporučené vyučujícím Poslední úprava: Krátká Jana (04.10.2023)
|