|
|
|
||
Předmět je zaměřen na samostatné vypracování odborné rešerše na individuálně zadané téma z oblasti biotechnologie. V rámci předmětu se studenti seznámí s vyhledáváním primárních i sekundárních literárních zdrojů. Naučí se informace z těchto zdrojů zpracovávat, strukturovat a kriticky hodnotit. Při zpracování dodrží všechny formální požadavky na strukturu textu, obrázkové přílohy a citace literárních zdrojů.
Poslední úprava: Hladíková Jana (20.12.2017)
|
|
||
Studenti budou umět: Vyhledávat primární a sekundární zdroje informací pomocí základních databází (Chemical Abstracts, SciFinder, ISI Web of Science). Analyzovat a hodnotit informace, strukturovat a zpracovávat je ve formě odborného textu s uvedením přesných literárních zdrojů.
Poslední úprava: Jarošová Irena (05.11.2019)
|
|
||
Výstupem bude přehledový článek odpovídajícího rozsahu a splňující všechny formální požadavky. Poslední úprava: Jarošová Irena (31.01.2018)
|
|
||
Literaturu k jednotlivým tématům individuální práce si hledají studenti. Poslední úprava: Hladíková Jana (20.12.2017)
|
|
||
Předmětem semináře jsou samostatná témata vypisovaná pedagogy. Seminární práce studentů na zadané téma začne vyhledáním relevantních literárních zdrojů při použití základních sekundárních zdrojů s pomocí databází odborné vědecké literatury. Z těchto zdrojů studenti pod vedením pedagogů extrahují informace související se zadaným tématem z nichž vypracují přehledový článek s vhodnou strukturou. Výsledky rešerše v přehledovém článku kriticky vyhodnotí a formulují závěry. U informací použitých v práci uvedou správné citace a ty seřadí na konci přehledové práce v seznamu použité literatury. Výstupem práce s odbornou literaturou bude přehledový článek odpovídajícího rozsahu a splňující všechny formální požadavky. Poslední úprava: Jarošová Irena (31.01.2018)
|
|
||
https://e-learning.vscht.cz Poslední úprava: Jarošová Irena (31.01.2018)
|
|
||
Nejsou Poslední úprava: Jarošová Irena (31.01.2018)
|
Zátěž studenta | ||||
Činnost | Kredity | Hodiny | ||
Konzultace s vyučujícími | 1 | 28 | ||
Účast v laboratořích (na exkurzi nebo praxi) | 3 | 84 | ||
Práce na individuálním projektu | 1 | 28 | ||
5 / 5 | 140 / 140 |