|
|
|
||
Studenti absolvují během semestru vybrané laboratorní úlohy se zaměřením na forenzní analýzu. V rámci Laboratoře se studenti prakticky seznámí s moderními analytickými a fyzikálně-chemickými metodami užívanými ve forenzní praxi a s analýzou všech typů materiálů - kovových, polymerních, skelných a keramických. Seznámí se i analýzou matric životního prostředí. Studenti získají praktické dovednosti v oblasti forenzní analytické chemie, v chemické a strukturní analýze materiálů, v oblasti analýzy životního prostředí a paliv. Poslední úprava: Janda Václav (24.01.2018)
|
|
||
Studenti budou umět:
Poslední úprava: Jahoda Milan (01.11.2013)
|
|
||
Laboratorní návody budou dodány v jednotlivých laboratořích. Poslední úprava: Jahoda Milan (01.11.2013)
|
|
||
Studenti se v pracovních skupinách (obvykle tříčlenných) seznamují s laboratorními technikami užívanými ve forenzní chemii. Úkolem skupiny je vykonat předepsanou analýzu nebo měření podle návodu, zpracovat získaná data a vypracovat písemný protokol o průběhu měření a jeho výsledcích.
Tématické okruhy prací: Plynová chromatografie; Kapalinová chromatografie; Infračervená a Ramanova spektroskopie; Chirální separace pomocí VCD, ECD; Atomová spektroskopie - AAS, ICP-MS; Metalografie a optická mikroskopie; Elektronová mikroskopie a chemická mikroanalýza; RTG fluorescenční spektrometrie; Metody povrchové a termické analýzy; Mechanické vlastnosti materiálů v tahu, tlaku a ohybu; Korozní vlastnosti - elektrochemické a expoziční zkoušky, korozní jevy. Poslední úprava: Jahoda Milan (01.11.2013)
|
|
||
Laboratorní návody budou dodány v jednotlivých laboratořích. Poslední úprava: Jahoda Milan (01.11.2013)
|
|
||
Laboratoř anorganické chemie I Laboratoř analytické chemie I Poslední úprava: Jahoda Milan (01.11.2013)
|
Zátěž studenta | ||||
Činnost | Kredity | Hodiny | ||
Účast v laboratořích (na exkurzi nebo praxi) | 3 | 84 | ||
Obhajoba individuálního projektu | 0.5 | 14 | ||
Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi | 2.5 | 70 | ||
6 / 6 | 168 / 168 |