|
|
|
||
Cílem předmětu je rozvinout a upevnit jazykové znalosti a komunikační dovednosti v oblasti všeobecné angličtiny se zvláštním zaměřením na interpretaci textů a poslechových materiálů., vyjádření vlastního názoru a argumentaci. Tématické okruhy se týkají emocí, prolínání kultur, technologií, čísel, trestu, jídla a pití. Výstupní úroveň předmětu odpovídá úrovni C1+ podle Sjednoceného evropského referenčního rámce.
Poslední úprava: Holanová Petra (11.06.2023)
|
|
||
Studenti budou umět : • rozebrat a správně interpretovat autentické texty( novinové články, úryvky z literatury) a poslechové materiály • s využitím osvojených komplexních jazykových prostředků argumentovat v diskusi • používat vhodnou a přesnou slovní zásobu • napsat recenzi • napsat esej Poslední úprava: Holanová Petra (06.05.2020)
|
|
||
Aktivní účast na seminářích, úspěšné napsání zápočtového testu. Poslední úprava: Valentová Dana (13.06.2023)
|
|
||
Z: Latham-Koenig Ch., Oxenden C., Chomacki K., English File Advanced Plus MultiPack B, Fourth Edition, Oxford University Press, 2021, 9780194060141
A: West C., Recycling Advanced English, Georgian Press, 2002, 1873630336
A: Hewings M., Advanced Grammar in Use, Third Edition, Cambridge University Press, 2013, 9781107697386
Poslední úprava: Holanová Petra (10.06.2023)
|
|
||
Semináře Poslední úprava: Holanová Petra (09.06.2023)
|
|
||
1. Emotivní horská dráha. Předložky a větné vzorce. Sofistikovanější emoce. Přízvuk ve víceslabičných přídavných jménech. 2. Prolínání kultur. Pokročilé struktury pro porovnávání a kontrast. Jednotlivci a populace. Kontrastní stres. 3. Synopse psychologie a svépomocných knih. Použití angličtiny v kontextu. Opakování lekce 5. 4. Špičkové technologie, zastaralé technologie. Pozice adverbií. Běžná slovní spojení s příslovci. Větná intonace s příslovci. 5. Vše se sčítá. Shoda jednotného a množného čísla. Čísla a míry. Přízvuk a intonace v dlouhých číslech. 6. Názory na Renzo Piano's Shard v Londýně. Použití angličtiny v kontextu. Opakování lekce 6. 7. Kdo to udělal? Složité pasivní formy. Trest. Pochopení přízvuku. Psaní: Zpráva. 8. Sám nebo s přáteli? Speciální použití časů. Konotace. Propojování slov ve výslovnosti. 9. Vězení, kde se s vězni zachází jako s lidmi. Použití angličtiny v kontextu. Opakování lekce 7. 10.Zážitky spojené s jídlem. Vyjádření podmíněnosti. Jídlo a pití. Samohlásky: výslovnost a pravopis. Psaní: Formální e-mail. 11.Vidět věci jinak. Pořadí přídavných jmen. Způsoby vidění. Stres a intonace. 12.Hrášek na talíři. Použití angličtiny v kontextu. Opakování lekce 8. 13.Inspirativní prezentace. 14.Opakování a závěrečný test. Poslední úprava: Holanová Petra (10.06.2023)
|
|
||
Materiály vytvořené a/nebo doporučené vyučujícím. Poslední úprava: Holanová Petra (06.05.2020)
|
|
||
Znalost jazyka odpovídající úrovni C1 dle Sjednoceného evropského referenčního rámce. Poslední úprava: Holanová Petra (03.05.2020)
|