Moderní pojetí úlohy marketingu v procesu řízení firmy a vytváření a udržování vztahů se zákazníky a v hodnotových sítích. Důraz ve výuce předmětu je kladen na prohloubení znalostí a schopností:
- porozumět spotřebnímu jednání zákazníka a vytvořit pro něj jedinečnou hodnotu,
- diferencovat mezi zákazníky a řídit marketingové činnosti dle hodnoty zákazníka,
- formulovat marketingovou strategii firmy jako součást strategie firmy na základě premis vize, poslání , cílů firmy a analýzy makro a mikroprostředí firmy,
- sestavit marketingový program včetně mechanismů průběžné kontroly jeho plnění.
Poslední úprava: ROZ437 (31.01.2012)
Vstupní požadavky
Znalost marketingové koncepce řízení podniku, základních prvků modelu spotřebního chování, segmentace trhu, targetingu a positioningu, nástrojů marketingového mixu 4P(4C). Předpokládá se znalosti z oblasti ekonomiky a managementu podniku jako je cílové chování podniku, náklady, výnosy, zisk. Dále pak znalost pojetí plánování a kontrolování jako součásti řízení.