PředmětyPředměty(verze: 963)
Předmět, akademický rok 2013/2014
  
Marketingová strategie podniku - D437007
Anglický název: Corporate Marketing Strategy
Zajišťuje: Ústav ekonomiky a managementu (437)
Fakulta: Fakulta chemicko-inženýrská
Platnost: od 2011 do 2014
Semestr: oba
Body: 0
E-Kredity: 0
Způsob provedení zkoušky:
Rozsah, examinace: 0/0, Jiné [HT]
Počet míst: zimní:neurčen / neurčen (neurčen)
letní:neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Poznámka: předmět je určen pouze pro doktorandy
student může plnit i v dalších letech
předmět lze zapsat v ZS i LS
Garant: Grosová Stanislava doc. Ing. CSc.
Termíny zkoušek   Rozvrh   
Anotace
Moderní pojetí úlohy marketingu v procesu řízení firmy a vytváření a udržování vztahů se zákazníky a v hodnotových sítích. Důraz ve výuce předmětu je kladen na prohloubení znalostí a schopností: - porozumět spotřebnímu jednání zákazníka a vytvořit pro něj jedinečnou hodnotu, - diferencovat mezi zákazníky a řídit marketingové činnosti dle hodnoty zákazníka, - formulovat marketingovou strategii firmy jako součást strategie firmy na základě premis vize, poslání , cílů firmy a analýzy makro a mikroprostředí firmy, - sestavit marketingový program včetně mechanismů průběžné kontroly jeho plnění.
Poslední úprava: ROZ437 (31.01.2012)
Vstupní požadavky

Znalost marketingové koncepce řízení podniku, základních prvků modelu spotřebního chování, segmentace trhu, targetingu a positioningu, nástrojů marketingového mixu 4P(4C). Předpokládá se znalosti z oblasti ekonomiky a managementu podniku jako je cílové chování podniku, náklady, výnosy, zisk. Dále pak znalost pojetí plánování a kontrolování jako součásti řízení.

Poslední úprava: Grosová Stanislava (16.10.2015)
 
VŠCHT Praha