|
|
|
||
Předmět vede studenty k pochopení podstaty a úloh marketingu a jeho uplatnění v podniku, podává informace o prostředí podniku,o marketingovém informačním systému, o plánovaní, o nákupním chování kupujících. Studenti se učí segmentovat trh podle různých kritérií, najít cílovou skupinu zákazníků a k této určit marketingový mix, tedy vhodný produkt, přiměřenou cenu, správnou propagaci a způsob distribuce.
Poslední úprava: TAJ321 (16.11.2012)
|
|
||
Studenti budou umět:
Poslední úprava: TAJ321 (04.12.2012)
|
|
||
Z: Grosová S.,Marketing. Principy, postupy, metody. VŠCHT Praha, Praha 2002 D: KOTLER, P., Marketing podle Kotlera : Jak vytvářet a ovládnout nové trhy, Praha, Management Press, 2000,80-7261-010-4 Z: KOTLER, P. a kol. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1545-2 Poslední úprava: TAJ321 (26.09.2013)
|
|
||
1. Základní pojetí marketingu 2. Analýza zákazníka a konkurence v potravinářském průmyslu 3. Marketingové strategie a strategické plánování v marketingu 4. Portfóliové modely a jejich uplatnění v praxi 5. Marketingový mix 6. Produkt - charakteristika, životní cyklus 7. Vývoj nových potravinářských výrobků 8. Cena - faktory ovlivňující tvorbu, metody cenové kalkulace u potravinářských výrobků 9. Marketingová komunikace - reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej 10. Distribuce - distribuční cesty 11. Marketingový výzkum 12. Kupní chování zákazníků při nákupu potravinářských výrobků 13. Řešení případové studie I. 14. Řešení případové studie II. Poslední úprava: TAJ321 (16.11.2012)
|
|
||
http://uchts.vscht.cz/ - případové studie Poslední úprava: TAJ321 (16.11.2012)
|
|
||
No. Poslední úprava: TAJ321 (25.09.2013)
|
|
||
Podniková ekonomika - doporučená. Poslední úprava: TAJ321 (26.06.2013)
|
Zátěž studenta | ||||
Činnost | Kredity | Hodiny | ||
Účast na přednáškách | 1 | 28 | ||
Práce na individuálním projektu | 0.4 | 10 | ||
Příprava na zkoušku a její absolvování | 0.2 | 6 | ||
Účast na seminářích | 0.4 | 12 | ||
2 / 2 | 56 / 56 |
Hodnocení studenta | |
Forma | Váha |
Aktivní účast na výuce | 30 |
Obhajoba individuálního projektu | 20 |
Zkouškový test | 50 |