|
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty s problematiku systematického získávání a zpracování informací potřebných pro realizaci marketingových aktivit v podniku. Struktura kurzu sleduje marketingový výzkum jako proces a jádrem výuky jsou postupy a metody kvalitativního a kvantitativního výzkumu.
Poslední úprava: TAJ437 (14.11.2012)
|
|
||
Studenti budou umět: Analyzovat marketingový problém a sestavit projekt marketingového výzkumu Navrhnout a realizovat vybrané metody sběru informací Zpracovat získané informace pomocí vhodného software Prezentovat závěry získané výzkumem
Studenti budou znát: Zdroje externích informací pro marketingová rozhodnutí Poslední úprava: TAJ437 (14.11.2012)
|
|
||
D:Aaker D.A., Kumar V., Day G.S.,Marketing Research,8th Ed.Wiley,0-471-23057-X. Z:Kozel R.,Moderní marketingový výzkum,Grada Publishing, Praha 2006,80-247-0966-X D:Hague P.,Průzkum trhu,Computer Press,Brno 2003,80-7226-917-8 Poslední úprava: TAJ437 (03.09.2013)
|
|
||
1. Marketingový výzkum a jeho úloha v rozhodování. 2. Proces a etapy marketingového výzkumu. 3. Projekt marketingového výzkumu. 4. Zdroje dat. Sekundární zdroje dat pro marketingová rozhodnutí. 6. Standardizované zdroje dat.Panely. 7. Metody sběru primárních dat. 8. Metody kvalitativní- Focus groups 9. Metody kvantitativní - tvorba dotazníků. 10. Velikost vzorku, výběr respondentů. 11. Sběr dat, zpracování dat. Analýza dat. 12. Faktorová a shluková analýza. 13. Conjoint analýza. 14. Závěrečná zpráva. Prezentace výsledků.
Poslední úprava: Grosová Stanislava (12.11.2012)
|
|
||
studijní opory umístěné na servru S ve složky Marketingový výzkum 837 Poslední úprava: Grosová Stanislava (18.02.2016)
|
|
||
Základy Marketingu. Statistika pro ekonomy. Poslední úprava: Grosová Stanislava (12.11.2012)
|
Zátěž studenta | ||||
Činnost | Kredity | Hodiny | ||
Konzultace s vyučujícími | 0.5 | 14 | ||
Obhajoba individuálního projektu | 0.1 | 3 | ||
Účast na přednáškách | 0.5 | 14 | ||
Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi | 0.5 | 14 | ||
Práce na individuálním projektu | 0.9 | 25 | ||
Příprava na zkoušku a její absolvování | 0.5 | 14 | ||
Účast na seminářích | 1 | 28 | ||
4 / 4 | 112 / 112 |
Hodnocení studenta | |
Forma | Váha |
Aktivní účast na výuce | 10 |
Obhajoba individuálního projektu | 50 |
Zkouškový test | 40 |