|
|
|
||
Záměrem tohoto předmětu je pomoci jeho absolventům v oblasti soft skills. Je zaměřený na posílení znalostí a dovedností v oblasti sociálních kompetencí, které jsou klíčové pro úspěšný start absolventů v zaměstnání. Významnou součástí předmětu je trénink komunikačních a prezentačních dovedností a také efektivního jednání s lidmi.
Poslední úprava: TAJ437 (09.08.2013)
|
|
||
Studenti budou umět: Připravovat a prezentovat profesionální projevy před malou skupinou Identifikovat své preferované styly řešení konfliktu a mezilidských interakcí Porozumět organizační kultuře a reagovat na její požadavky Určit své reakce na změny v organizaci a poznat, jak na změny efektivně reagovat
Poslední úprava: TAJ437 (09.08.2013)
|
|
||
Podmínkou pro získání zápočtu je účast na (minimálně) 9 ze 14 přednášek a 6 cvičeních, přičemž na jednom z nich bude student prezentovat svůj referát. Poslední úprava: Botek Marek (20.09.2016)
|
|
||
D:Klapetek M.,Komunikace, argumentace, rétorika,Grada,Praha,2008,9788024726526 D:Klein H.M.,Kresse A.,Psychologie, základ úspěchu v práci.,Grada,Praha,2008,9788024724447 D:Plamínek J.,Vedení lidí, tymů a firem,Grada,Praha,2011,9788024736648 Poslední úprava: TAJ437 (09.08.2013)
|
|
||
1. Efektivní komunikace v organizaci 2. Rozvoj komunikačních dovedností 3. Prezentační dovednosti a jejich rozvoj 4. Strategie a taktiky při jednání se zaměstnanci 5. Obtížná jednání a vyjednávání 6. Řízení konfliktů 7. Metody systematického řešení problémů 8. Metody kreativního řešení problémů 9. Sociální role a rolové chování 10. Řízení a motivace 11. Týmová spolupráce 12. Spolupráce ve skupině 13. Time management 14. Změny v organizaci Poslední úprava: TAJ437 (02.09.2015)
|
|
||
http://kem.vscht.cz/predmety/kompetence Poslední úprava: Botek Marek (21.09.2015)
|
|
||
žádné Poslední úprava: TAJ437 (09.08.2013)
|
Zátěž studenta | ||||
Činnost | Kredity | Hodiny | ||
Konzultace s vyučujícími | 0.1 | 2 | ||
Obhajoba individuálního projektu | 0.1 | 4 | ||
Účast na přednáškách | 1 | 28 | ||
Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi | 0.5 | 14 | ||
Práce na individuálním projektu | 0.8 | 22 | ||
Účast na seminářích | 0.5 | 14 | ||
3 / 3 | 84 / 84 |
Hodnocení studenta | |
Forma | Váha |
Aktivní účast na výuce | 100 |