|
|
|
||
Předmět je zaměřen na rozvoj klíčových dovedností potřebných v začátku profesní kariéry. Cílem je studenty co nejlépe zorientovat v podmínkách a předpokladech jejich úspěšného uplatnění v praxi (Zejména při hledání pracovních příležitostí, ve snaze o prosazení ve výběrovém řízení a v úspěšné adaptaci na prostředí organizací a firem). Výukový program je zaměřen prakticky, aplikačně. Všechny tematické bloky výuky obsahují vedle teoretických informací, potřebných k zorientování v problematice vždy aplikační část, zaměřenou na zprostředkování praktických zkušeností a doporučení. Podstatnou součástí výuky jsou dispoziční diagnostiky a aplikační cvičení, na nichž si mohou absolventi ověřit své vlastní schopnosti a dovednosti, získat zpětnou vazbu o svých silných i slabších stránkách a doporučení pro svůj další rozvoj.
Poslední úprava: TAJ437 (12.11.2012)
|
|
||
Studenti budou umět: Připravit a prezentovat referát na zvolené téma. Připravit se na obtížná jednání a vyjednávání. Řešit základní problémy v týmové spolupráci. Analyzovat a porovnat uplatňované techniky individuálního a skupinového řešení problémů. Poslední úprava: TAJ437 (09.08.2013)
|
|
||
Pro získání zápočtu je nezbytné zúčastnit se minimálně 9 přednášek a prezentovat zadaný referát. Poslední úprava: TAJ437 (19.02.2014)
|
|
||
Z:Plamínek J.,Komunikace a prezentace,Grada,Praha,2012,9788024744841 Z:Plamínek J.,Konflikty a vyjednávání,Grada,Praha,2012,9788024744858 D:Bělohlávek F.,Organizační chování, RUBICO,Olomouc,1996,8085839091 D:Milkowich G.T., Boudreau J.W.,Řízení lidských zdrojů, GRADA,Praha,1993,8085623293 D:Ury W.,Jak překonat nesouhlas, MANAGEMENT PRESS,1995,8085603837 D:Hroník F.,Poznejte své zaměstnance, ERA,1999,8086517209 Poslední úprava: Botek Marek (02.02.2016)
|
|
||
1. Efektivní komunikace 2. Rozvoj komunikačních dovedností 3. Prezentační dovednosti a jak je rozvíjet 4. Styl komunikace 5. Obtížná jednání a vyjednávání 6. Argumentace a přesvědčování 7. Psychologická diagnostika užívaná ve výběrových řízeních a hodnotících programech 8. Hodnotící programy v organizacích a ve výběrových řízeních 9. Krátké ice breakers techniky, miniprezentace a komunikační hry 10. Individuální a skupinové řešení problémů 11. Týmová práce - koncept týmových rolí 12. Time management 13. Doporučení pro úspěšnou adaptaci 14. Souhrnná zpětná vazba, udělování zápočtů Poslední úprava: TAJ437 (06.02.2014)
|
|
||
http://kem.vscht.cz/predmety/softskills Poslední úprava: Botek Marek (02.02.2016)
|
|
||
žádné Poslední úprava: TAJ437 (09.08.2013)
|
Zátěž studenta | ||||
Činnost | Kredity | Hodiny | ||
Obhajoba individuálního projektu | 0.1 | 4 | ||
Účast na přednáškách | 1 | 28 | ||
Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi | 0.5 | 14 | ||
Práce na individuálním projektu | 0.9 | 24 | ||
Účast na seminářích | 0.5 | 14 | ||
3 / 3 | 84 / 84 |
Hodnocení studenta | |
Forma | Váha |
Aktivní účast na výuce | 40 |
Obhajoba individuálního projektu | 60 |