|
|
|
||
Moderní pojetí úlohy marketingu v procesu řízení firmy a vytváření a udržování vztahů se zákazníky a v hodnotových sítích. Důraz ve výuce předmětu je kladen na prohloubení znalostí a schopností:
- porozumět spotřebnímu jednání zákazníka a vytvořit pro něj jedinečnou hodnotu,
- diferencovat mezi zákazníky a řídit marketingové činnosti dle hodnoty zákazníka,
- formulovat marketingovou strategii firmy jako součást strategie firmy na základě premis vize, poslání , cílů firmy a analýzy makro a mikroprostředí firmy,
- sestavit marketingový program včetně mechanismů průběžné kontroly jeho plnění.
Poslední úprava: ROZ437 (31.01.2012)
|
|
||
Student předmětu zpracuje práci na vybrané téma, které souvisí visí s doktorskou prací. Po odevzdání práce skládá student zkoušku. Poslední úprava: Grosová Stanislava (16.10.2015)
|
|
||
Peppers, D., Rogers M.: Managing Customer Relationships. A Strategick Framework. John Wiley&Sons, Inc. 2004 Homburg, CH.: Marketingmanagement. 4. Auflage. SpringerGabler Verlag, 2012 Ellis N.: Business to Business Marketing. Relationships, Networks, and Strategies. Oxford University Press, 2011. Aaker, D.A.,Kumar,V.,Day,G.S.:Marketing Research. John Wiley&Sons, Inc. 2004 Poslední úprava: Grosová Stanislava (16.10.2015)
|
|
||
Konzultace a přednášky k vybraným tématům. Poslední úprava: Grosová Stanislava (16.10.2015)
|
|
||
1. Marketingová strategie. Proces vývoje strategie v marketingu 2. Strategická analýza tržního prostředí a postavení podniku. 3. Vybrané metody analýzy trhu. 4. Model spotřebního jednání zákazníků. 5. B2B trhy. Kupní chování organizací. 6. Vztahy mezi podniky. Dodavatelské a hodnotové sítě. 7. Formulace marketingové strategie ve vztahu k hodnotě pro zákazníka, positioningu ve vztahu ke konkurenci . 8. Strategie řízení vztahů se zákazníky. 9. Hodnocení a výběr marketingových strategií. 10. Strategie marketingového mixu - produktová, cenová, distribuční a komunikační politika. 11. Výzkum trhu. Vybrané metody získání a pracování informací pro podporu marketingové strategie. Poslední úprava: Grosová Stanislava (16.10.2015)
|
|
||
Po úspěšném absolvování předmětu by student doktorského studia měl být schopen využít získané poznatky při formulaci a řešení výzkumného problému v oblasti strategické marketingové analýzy, navrhování jedinečné hodnoty pro zákazníky a řízení vztahů se zákazníky v hodnotových sítích v průmyslových podnicích. Dalším výstupem je schopnost provedení strategické analýzy tržního prostředí a postavení podniku v něm. Student bude umět zpracovat a interpretovat informace výsledky získané metodami marketingového výzkumu. Poslední úprava: Grosová Stanislava (16.10.2015)
|
|
||
Znalost marketingové koncepce řízení podniku, základních prvků modelu spotřebního chování, segmentace trhu, targetingu a positioningu, nástrojů marketingového mixu 4P(4C). Předpokládá se znalosti z oblasti ekonomiky a managementu podniku jako je cílové chování podniku, náklady, výnosy, zisk. Dále pak znalost pojetí plánování a kontrolování jako součásti řízení. Poslední úprava: Grosová Stanislava (16.10.2015)
|
Hodnocení studenta | |
Forma | Váha |
Obhajoba individuálního projektu | 40 |
Ústní zkouška | 60 |