| 
 | 
 | 
| 
 | ||
| Předmět bude seznamovat se teoretickými znalostmi i praktickými dovednostmi v oblasti robotických systému, a
počítačového vidění. Student bude řešit případové studie, vycházející z reality (robotické systémy pro domácí 
asistenci, ovládání hlasem, dálkové ovládání, ...).
 Poslední úprava: TAJ445 (21.03.2014)
                                
                                 | 
| 
 | ||
| Z: Huang, A., Ch., Chien, M., Ch.: ADAPTIVE CONTROL FOR ROBOT MANIPULATORS. World Scientific, 2010. D: Mike Predko: Programming Robot Controllers. D: Kargerová Marie: Základy robotiky a prostorové kinematiky, ČVUT. Poslední úprava: Mareš Jan (07.09.2015)
                                
                                 | 
| 
 | ||
| 
 1) Rozdělení robotů, Funkce, Senzory a akční členy, kalibrace 
 2) Robotické manipulátory s více stupni volnosti 
 3) Řízení robotických manipulátorů, optimalizace dráhy 
 4) Matice homogenní transformace 
 5) Mobilní roboti - autonomní, dálkově řízení 
 6) Navigace robota v souřadnicovém systému 
 7) Hierarchická paradigmata řízení robotů 
 8) Biologicky inspirované metody řízení robotů 
 9) Reaktivní paradigma řízení robotů 
 10) Případová studie: Řízení mobilních robotů 
 11) Počítačové vidění 
 12) Hybridní architektura řízení robotů 
 13) Multiagentové robotické systémy 
 14) Případová studie: Počítačové vidění a navigace robota Poslední úprava: Mareš Jan (08.01.2018)
                                
                                 | 
| 
 | ||
| www.mindstorms.lego.com/ 
 www.ni.com Poslední úprava: Mareš Jan (07.09.2015)
                                
                                 | 
| 
 | ||
| Studenti budou umět: 
 
 
 
 
 Poslední úprava: Mareš Jan (07.09.2015)
                                
                                 | 
| 
 | ||
| Matematika I Poslední úprava: Mareš Jan (07.09.2015)
                                
                                 | 
| Hodnocení studenta | |
| Forma | Váha | 
| Obhajoba individuálního projektu | 30 | 
| Ústní zkouška | 70 | 

