|
|
|
||
Předmět se zabývá řízením a budováním značek, tvorbou korporátní identity a některými aspekty řízení kreativních projektů především v oblasti designu. Absolvent kurzu získá přehled ve specifické části marketingu a managementu. Bude schopen být kvalifikovaným partnerem pro dodavatele kreativních služeb, agentur nebo znalosti použít při vlastním podnikání, budování start-up firem apod. Nepochybně se zvýší i jeho kompetence spotřebitele. Poslední úprava: Botek Marek (22.01.2020)
|
|
||
Seminární práce na individuálně zadané téma a její obhajoba (Zk.) Poslední úprava: Botek Marek (22.01.2020)
|
|
||
Z: Taylor, D.: Brand management. Brno: Computer Press. Z: Keller, Kevin Lane. Strategické řízení značky. Z: Zákon č. 121/2000 Sb. - Zákon o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů D: Chernatony, Leslie de: Značka: od vize k vyšším ziskům. Computer Press 2009. D: Kafka, O., Kotyza, M.: Logo & Corporate Identity. Font 2014 D: Kolesár, Z.: Kapitoly z dějin grafického designu. Slovart 2010. D: Mikeš, J., Vysekalová, J.: Image a firemní politika. Grada 2009. D: Olins, W.: Corporate Identity. Thames & Hudson 1989. D: Olins, W.: On Brand. Thames & Hudson 2004. D: Petránsky, Ĺ.: Teória a metodológia dizajnu. TUL, 1995. D: Kolesár, Z.: Kapitoly z dějin designu 1, 2. Slovart, Slovenské design centrum, 1998, rozšířené 2008 D: Wheeler, A.: Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team. Poslední úprava: Botek Marek (17.01.2020)
|
|
||
1. Paradigma cílových skupin a benefitů. Positioning. Brand management jako nástroj marketingu. 2. Komunikační nástroje při budování značek 3. Corporate identity a corporate design 4. Brand management, strategické řízení značek, nástroje řízení značek. 5. Hodnota značek, evaluace. 6. Případové studie, historie budování značek, ekonomické, sociální, environmentální a politické aspekty marketingové komunikace a marketingem determinovaného designu. 7. Vizuální atributy značek, kodifikace a implementace, tvorba design manuálů. 8. Brand management na sociálních sítích. 9. Design jako nástroj konkurenceschopnosti. Role designu v Průmyslu 4.0. 10. Praktická implementace designu, profesní struktura, předpoklady a kompetence, trendy, technologické aspekty tvůrčí práce. 11. Ekonomické, environmentální a sociální aspekty managementu designu. Společenská zodpovědnost designéra, investora. 12. Sféry designu. Tradice a inovace v designu, redesign, styling. 13. Typografie v designu. 14. Autorské právo v kreativních odvětvích. Poslední úprava: Botek Marek (22.01.2020)
|