|
|
|
||
Zápočet: Prezentace výstupů ze skupinové práce (aktivní účast na cvičeních) a zpracování portfólia výstupů z aktivit na cvičeních: styly vedení, kompetence manažera a lídra, rámcová koncepce vzdělávání zaměstnanců v praxi konkrétní organizace, projekt vzdělávací akce podle zadané metodiky. Zkouška: Ústní zkouška v rozsahu sylabu předmětu. Poslední úprava: Tureckiová Michaela (17.09.2023)
|
|
||
Z: BARTOŇKOVÁ, H. 2010. Firemní vzdělávání. Praha: Grada. Z: JAROŠOVÁ, E., PAVLICA, K. 2015. Vyvážený leadership - Dynamika manažerských dovedností. Praha: Management Press. D: PROCHÁZKA, J., VACULÍK, M., SMUTNÝ, P. 2013. Psychologie efektivního leadershipu. Praha: Grada. D: STÝBLO, J. 2013. Leadership v organizaci. Praha: Ústav práva. D: TURECKIOVÁ, M. 2007. Klíč k účinnému vedení lidí: odemkněte potenciál svých spolupracovníků. Praha: Grada D: VODÁK, J., KUCHARČÍKOVÁ, A. 2011. Efektivní vzdělávání zaměstnanců, 2. vyd. Praha: Grada.
Poslední úprava: Tureckiová Michaela (17.09.2023)
|
|
||
1. Úvod do předmětu - klíčové pojmy a vztahy mezi nimi 2. Přehled vývoje přístupů k leadershipu 3. Styly vedení lidí a situační podmíněnost jejich využití 4. Vztah managementu a leadershipu teorii a podnikové praxi 5. Funkce, role a kompetence vedoucích zaměstnanců jako manažerů a lídrů 6. Transakční, transformační a strategický leadership 7. Pozitivní vedení a vyvážený leadership 8. Strategický přístup ke vzdělávání zaměstnanců 9. Koncepce a politika vzdělávání v teorii a praxi průmyslových podniků 10. Horizontální a vertikální integrace vzdělávání zaměstnanců do podnikových procesů 11. Systém a cyklus vzdělávání zaměstnanců 12. Identifikace a rozvoj talentů a klíčových zaměstnanců v podniku 13. Učící se organizace a management znalosti 14. Intelektuální kapitál podniku Poslední úprava: Tureckiová Michaela (17.09.2023)
|