|
|
|
||
Literatura doporučovaná v rámci absolvovaných povinných předmětů. Poskytnuté firemní materiály, analýzy, data. Veřejně dostupné zdroje. Poslední úprava: Švecová Lenka (08.02.2021)
|
|
||
Studenti v průběhu semestru pravidelně konzultují s mentorem (vyučujícím) řešení daného projektu. Pro jeho realizaci je nezbytná komunikace se zadavatelem (firmou) dle jeho požadavků. Finální výstup musí být odevzdán v reprezentativní formě a prezentován před zástupci zadavatele i univerzity. Předpokládaná práce na projektu odpovídá studijní zátěži 3 ECTS, tj. rámcově 80 - 90 hodin. Poslední úprava: Švecová Lenka (10.02.2021)
|
|
||
Cílem předmětu je poskytnout studentům možnost uplatnit praktické poznatky z oblasti moderních a specifických přístupů k managementu. Studenti získají znalosti a dovednosti praktickou implementaci při kooperaci na konkrétním projektu v partnerské společnosti.
Studenti využijí teoretické znalosti získané v předmětech zaměřených na strategický management, inovační management, projektové řízení, finance, personalistika, informační systémy a další. Důraz je kladen na propojení dílčích oblastí.
Závěrečný výstup bude prezentován před zástupci zadavatele (v češtině či angličtině dle požadavků firmy). Poslední úprava: Švecová Lenka (08.02.2021)
|