![]() | V pondělí 28. 4. 2025 od 17 hodin budou nedostupné některé informační systémy školy z důvodu servisních prací. Jedná se hlavně o Studijní informační systém (SIS), Finanční IS (iFIS/webFIS), MIS/OBD/Verso, Kopla a navázané agendy. Předpokládá se, že v úterý ráno by již vše mělo být opět v provozu. Práce s elektronickou poštou či sdílené disky tímto nijak dotčeny nebudou. Výpočetní centrum |
|
|
|
||
Požadavky na zápočet: aktivní účast na přednáškách a cvičeních. Vypracování a prezentace seminární práce ve skupině 2-3 studentů. Zkouška: ústní. Poslední úprava: Charvátová Dagmar (14.09.2023)
|
|
||
Z: Mikuláštík M. (2010). Komunikační dovednosti v praxi, Praha: Grada. 978-80-247-2339-6. Z: Jarošová, E. et al. (2015). Trénink sociálních a manažerských dovedností. Praha: ManagementPress 978-80-726-1135-5. Z: Payne,V. (2007). Teambuilding workshop: trénink týmových dovedností, Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-1588-6. D: Mynaříková, L. (2015). Psychologie lži. Praha, Grada. ISBN: 978-80-247-5472-7 D:Khelerová,V. (2010). Komunikační a obchodní dovednosti. Praha: Grada. 978-80-247-3566-5 D:Plamínek,J. (2005). Vedení lidí, týmů a firem: praktický atlas managementu. Praha: Grada. 80-247-1092-7.
Poslední úprava: Charvátová Dagmar (14.09.2023)
|
|
||
Požadavky na zápočet: aktivní účast na přednáškách a cvičeních. Vypracování a prezentace seminární práce ve skupině 2-3 studentů. Zkouška: ústní. Poslední úprava: Charvátová Dagmar (14.09.2023)
|
|
||
1. Význam komunikace pro manažera, proces komunikace. 2. komunikace verbální, nonverbální, prezentace. 3. Dialog x monolog, techniky pro vedení dialogu 4. Aktivní naslouchání jako základ pro vedení rozhovoru 5. Zadávání úkolů, instruování, typy zadávání úkolů 6. Přesvědčování, vyjednávání. 7. Motivační rozhovory, pochvala, kritika 8. Hodnotící rozhovory 9. Koučovací rozhovory 10. Přijímací rozhovory 11. Zvládání konfliktních situací a jedinců 12. Vedení porad 13. Delegování 14. Týmová spolupráce, řízení. Poslední úprava: Charvátová Dagmar (14.09.2023)
|