|
|
|
||
Poslední úprava: Krátká Jana Ing. Ph.D. (13.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Krátká Jana Ing. Ph.D. (13.09.2021)
1. Úvod do kurzu 2. Učební styly. Specifika věkových skupin Výuka jazykových prostředků s ohledem na věková specifika žáků 1. a 2. stupně ZŠ a SŠ (3-5) 3. Výuka výslovnosti a pravopisu 4. Výuka slovní zásoby 5. Výuka gramatiky Výuka řečových dovedností s ohledem na věková specifika žáků 1. a 2. stupně ZŠ a SŠ (6-9) 6. Výuka čtení 7. Výuka poslechu 8. Výuka psaní 9. Výuka mluvení 10. Žáci se specifickými potřebami. Individuální přístup k žákům v heterogenní třídě 11. Využití ICT ve výuce 12. Portfolio, využití s žáky ve výuce. Tvorba vlastního portfolia účastníka kurzu 13. Výběr učebnic a výukových materiálů. Projektová práce a mezinárodní projekty 14. Testování a zkoušení. Hodnocení. Motivace žáků mladšího školního věku a žáků starších 15. Trendy ve výuce. Metoda CLIL s rozlišením pro věkové skupiny žáků 1. a 2. stupně ZŠ a SŠ. |