|
|
|
||
Poslední úprava: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (21.12.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (18.12.2022)
Z: BENEŠ, Pavel a kol. Základy chemie 1. 3. vydání. Praha: Fortuna, 2014. Z: BENEŠ, Pavel, Jiří BANÝR a Václav PUMPR. Základy chemie 2. 3. vyd. Praha: Fortuna, 2014. Z: BENDL, S. Školní kázeň v teorii a praxi. Praha: Triton, 2011. 202 stran. ISBN 9788073874322. Z: KOLEKTIV AUTORŮ. Mezipředmětovost ve vybraných vzdělávacích oblastech RVP. Metodika transdisciplinárního inovativního kurzu a studijní text pro přípravu studentů na integraci mezipředmětových vztahů do výuky. Plzeň: ZČU v Plzni, 2020. ISBN 978-80-261-0979-2. Z: VAŠUTOVÁ, J. Být učitelem. Co by měl učitel vědět o své profesi. Praha: UK v Praze, PedF, 2007.
D: HENDRICK, Carl a Robin MACPHERSON. Co funguje ve třídě? Most mezi výzkumem a praxí. Přeložil Pavla LE ROCH. Praha: Euromedia Group. Universum (Euromedia Group), 2019. ISBN 978-80-7617-335-4. D: AUGER.M.T.; BOUCHARLAT, CH. Učitel a problémový žák. Praha: Portál, 2005. D: GORDON, Thomas. Škola bez poražených: praktická příručka efektivní komunikace mezi učitelem a žákem. Přeložil Julie ŽEMLOVÁ. Praha: Malvern, 2015. ISBN 978-80-7530-006-5. D: MUDRÁK, Jiří. Nadané děti a jejich rozvoj. Praha: Grada. Pedagogika (Grada), 2021. ISBN 978-80-247-5089-7. D: FLETCHER-WOOD, Harry. Responzivní výuka: kognitivní vědy a formativní hodnocení v praxi. Přeložil Miroslava KOPICOVÁ. Praha: Euromedia Group. Universum (Euromedia Group), 2021. ISBN 978-80-242-7152-1. |
|
||
Poslední úprava: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (18.12.2022)
1. Úvodní seminář. 2. Příprava a projektování vlastní výuky v návaznosti na ŠVP a mezipředmětové vztahy. 3. Samostatná výuka studenta ve třídách SŠ nebo ZŠ včetně laboratoří. 4. Párová výuka s fakultním učitelem. 5. Příprava laboratorních experimentů a badatelsky orientovaných úloh. 6. Práce s talentovaným žákem v rámci badatelsky orientovaných úloh vyšší náročnosti. 7. Příprava didaktických pomůcek a materiálů, opravy domácích úloh a testů. 8. Analýza náslechové a vyučovací hodiny. 9. Sumativní a formativní hodnocení žáka. 10. Participace na inovaci školního kurikula (účast na předmětových komisích, tvorbě ŠVP aj.). 11. Účast na dalších pedagogických procesech školy (školní a mimoškolní akce, porady aj.). 12. Zpracování portfolia z praxe a jeho využití jako nástroje hodnocení a sebehodnocení. 13. Reflektivní seminář. |
|
||
Poslední úprava: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (29.01.2019)
Úvodní pedagogická praxe s reflexí Didaktika chemie I. |
|
||
Poslední úprava: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (17.01.2020)
Zápočet bude udělen na základě portfolia složeného z příprav a reflexí výuky a aktivní účasti na reflektivním semináři. |
Zátěž studenta | ||||
Činnost | Kredity | Hodiny | ||
Účast v laboratořích (na exkurzi nebo praxi) | 1.5 | 42 | ||
Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi | 1.5 | 42 | ||
Práce na individuálním projektu | 0.6 | 18 | ||
Účast na seminářích | 0.4 | 10 | ||
4 / 4 | 112 / 112 |