|
|
|
||
Poslední úprava: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (31.03.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (22.04.2022)
Z: HLAVATÝ, Josef. Didaktická technika pro učitele. Praha: Vysoká škola chemicko-technologická, 2002. ISBN 80-708-0479-3. Z: ŠILHÁNEK, Jaroslav. Chemická informatika. Praha: Vydavatelství VŠCHT, 2002. ISBN 80-708-0465-3. Z: SPOUSTA, Vladimír. Vizualizace: gnostický a komunikační prostředek edukologických fenoménů. Brno: Masarykova univerzita, 2007. ISBN 978-80-210-44203. Z: KOČIČKA, Pavel a BLAŽEK, Filip. Praktická typografie. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2004. xiv, 288 s. ISBN 80-251-0232-7. Z: GAGE, Jenny. How to use an interactive whiteboard really effectively in your secondary classroom. London: David Fulton Publis, 2006. ISBN 978-1-84312-262-3.
D: ADAMEC, Martin a Veronika HAVELKOVÁ. Applets in Teaching General Chemistry: Chemical Kinetics and Termochemistry. In: Aplimat 2013. Bratislava: STU, 2013, P01-7pp. ISBN 978-80-227-3865-1. D: SVOBODA, P., LORENZOVÁ, J., SEMRÁD, J., JIRKOVSKÁ, B., MYNAŘÍKOVÁ, L., VALIŠOVÁ, A., ANDRES, P. (2020) Digitální kompetence učitelů středních odborných škol jako výzva současného vzdělávání. Brno, Paido, 291 s. ISBN 978-80-7315-272-7. D: GASTEIGER, J. a Thomas ENGEL. Chemoinformatics: a textbook. 1. Weinheim: Wiley-VCH, c2003. ISBN 35-273-0681-1. D: ŽÁRA, Jiří, Bedřich BENEŠ a Petr FELKEL. Moderní počítačová grafika. Praha: Computer Press, 1998. ISBN 80-722-6049-9. D: BĚLOHLÁVKOVÁ, Věra. 33 rad jak úspěšně prezentovat. Brno: Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0326-9. |
|
||
Poslední úprava: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (10.03.2019)
1. Technické vybavení učeben 2. Prezentační technika 3. Zpracování audia 4. Zpracování videa 5. Mobilní zařízení 6. Rozšířená realita 7. Virtuální realita 8. Interaktivní tabule a displeje 9. Specializovaný software v chemii 10. Výukový software 11. E-learningové systémy 12. Informační zdroje a zdroje výukových materiálů 13. Tvorba výukových materiálů 14. Obhajoba projektu
|
|
||
Poslední úprava: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (10.03.2019)
Aktivní účast na výuce. Vytvoření vlastního výukového materiálu s použitím vybraných technických prostředků. Odprezentování vytvořeného materiálu ve studijní skupině. |
Zátěž studenta | ||||
Činnost | Kredity | Hodiny | ||
Obhajoba individuálního projektu | 0.5 | 14 | ||
Účast na přednáškách | 2 | 56 | ||
Práce na individuálním projektu | 1.5 | 42 | ||
4 / 4 | 112 / 112 |