|
|
|
||
Poslední úprava: Fialová Jana (21.04.2016)
|
|
||
Poslední úprava: Fialová Jana (21.04.2016)
Eurydice (2006). Quality Assurance in Teacher Education in Europe. Brusel: Eurydice. Překlad: Zajišťování kvality vzdělávání učitelů v Evropě. (2007). Praha: ÚIV. Píšová, M., Duschinská, K. (2011). Mentoring v učitelství. Praha: UK PedF. Průcha, J. (2002). Učitel. Současné poznatky o profesi. Praha: Portál. Starý, K., Dvořák, D., Greger, D., Duschinská, K. (2012). Profesní rozvoj učitelů. Podpora učitelů pro zlepšování výsledků žáků. Praha: Karolinum. Urbánek, P. (2005). Vybrané problémy učitelské profese. Liberec:TUL PF. Vašutová, J. (2004). Profese učitele v českém vzdělávacím kontextu. Brno: Paido. Zákon 561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon). Zákon 563/2004 Sb. o pedagogických pracovnících. |
|
||
Poslední úprava: Fialová Jana (21.04.2016)
Elektronické studijní materiály v moodle |
|
||
Poslední úprava: Fialová Jana (21.04.2016)
1. profesní rozvoj a další vzdělávání učitelů: základní pojmy, teoretická východiska 2. profese učitele: požadavky na profesi, modely vývoje profese a výzkumná zjištění 3. institucionální struktura a současný stav problematiky v ČR, legislativa 4. typy dalšího vzdělávání učitelů, formy a zaměření 5. další vzdělávání učitelů ve vybraných zahraničních zemích 6. metody dalšího vzdělávání učitelů, principy vzdělávání dospělých 7. management programů profesního rozvoje 8. kritéria kvality vzdělávacího programu 9. problematika začínajícího učitele, nejčastější profesní obtíže 10. diagnostika vzdělávacích potřeb a plán profesního rozvoje 11. nástroje pro hodnocení kvality výuky, pozorovací protokoly 12. sebevzdělávání učitelů: vybrané zdroje a metody 13. mentoring a supervize ve vzdělávání učitelů 14. individuální a institucionální podpora učitele ve škole |
|
||
Poslední úprava: Fialová Jana (21.04.2016)
základní znalosti z pedagogických a psychologických disciplín dle studijního plánu |
|
||
Poslední úprava: Fialová Jana (21.04.2016)
Žádné. |