|
|
|
||
Last update: Botek Marek Ing. Mgr. Ph.D. (17.01.2020)
Z: Mikuláštík M. (2010). Komunikační dovednosti v praxi, Praha: Grada. 978-80-247-2339-6. Z: Jarošová, E. et al. (2015). Trénink sociálních a manažerských dovedností. Praha: ManagementPress 978-80-726-1135-5. Z: Payne,V. (2007). Teambuilding workshop: trénink týmových dovedností, Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-1588-6. D: Mynaříková, L. (2015). Psychologie lži. Praha, Grada. ISBN: 978-80-247-5472-7 D:Khelerová,V. (2010). Komunikační a obchodní dovednosti. Praha: Grada. 978-80-247-3566-5 D:Plamínek,J. (2005). Vedení lidí, týmů a firem: praktický atlas managementu. Praha: Grada. 80-247-1092-7.
|
|
||
Last update: Botek Marek Ing. Mgr. Ph.D. (17.01.2020)
1. Význam komunikace pro manažera, proces komunikace. 2. komunikace verbální, nonverbální, prezentace. 3. Dialog x monolog, techniky pro vedení dialogu 4. Aktivní naslouchání jako základ pro vedení rozhovoru 5. Zadávání úkolů, instruování, typy zadávání úkolů 6. Přesvědčování, vyjednávání. 7. Motivační rozhovory, pochvala, kritika 8. Hodnotící rozhovory 9. Koučovací rozhovory 10. Přijímací rozhovory 11. Zvládání konfliktních situací a jedinců 12. Vedení porad 13. Delegování 14. Týmová spolupráce, řízení. |
|
||
Last update: Botek Marek Ing. Mgr. Ph.D. (17.01.2020)
Požadavky na zápočet: aktivní účast na cvičeních Zkouška: ústní, návrh řešení konkrétního problému |