|
|
|
||
Poslední úprava: Králová Petra Ing. Ph.D. (18.09.2022)
Z: VEBER, J. a kol.: Management - Základy, přístupy, soudobé trendy, Praha, Ekopress 2021, ISBN: 978-80-87865-69-9
D: VEBER, J. a kol.: Management – Základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita, Management Press, Praha 2009, ISBN: 978-80-7261-200-0 (vybrané kapitoly) D: VEBER, J. a kol.: Digitalizace ekonomiky a společnosti. Management Press, Praha 2018. ISBN 978-80-7261-554-4. D: MCCORMICK, J.: First-Time Manager. Amaco 2018. ISBN 978-0814439692. D: DONNELLY, J. H. a kol.: Management. Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-7169-422-9. D: NELSON, B., ECONOMY, P.: Managing for Dummies. 2010. ISBN 978-0470618134. D: ROBBINS, P. S., COULTER, M.: Management. 14th Edition. 2020. ISBN 978-0134527604. D: MAGRETTA, J.: Co je to management. Praha: Management Press, 2004. ISBN 80-7261-106-2.
|
|
||
Poslední úprava: Švecová Lenka doc. Ing. Ph.D. (08.02.2021)
Zápočet: aktivní účast na cvičení, průběžné testy, účast na týmové práci, řešení případových studií Zkouška: závěrečný test, hodnocení týmové práce, hodnocení individuálních prací a aktivit |
|
||
Poslední úprava: Králová Petra Ing. Ph.D. (18.09.2022)
1. Současné pojetí managementu, charakteristické rysy soudobého managementu, členění managementu z časového a věcného hlediska. 2. Profil manažera. Postavení manažera v organizaci, úrovně managementu a jejich úloha, obecné principy manažerské práce. 3. Styly řízení, autorita manažera, sebeřízení a řízení času. 4. Prosperita organizace a faktory, které ji ovlivňují. 5. Vývojová stádia organizace na cestě k prosperitě, rozvojový potenciál zákazníků, produktů, procesů. 6. Historický vývoj managementu. Klasické období. Management 40. - 70. let, management konce 20. století, management na prahu 21. století. 7. Manažerské funkce – plánování a rozhodování. 8. Manažerské funkce – Implementace (motivace, firemní dokumentace). 9. Manažerské funkce – Řízení lidských zdrojů. 10. Manažerské funkce – Kontrola. 11. Manažerské funkce – Organizování. 12. Informační a komunikační systémy v managementu. 13. Firemní identita (kultura, etika, společenská odpovědnost). 14. Soudobé společenské trendy a jejich vliv na management (vliv globalizace, digitalizace). |
|
||
Poslední úprava: Botek Marek Ing. Mgr. Ph.D. (17.01.2020)
Zápočet: aktivní účast na cvičení, průběžné testy, účast na týmové práci, řešení případových studií Zkouška: závěrečný test, hodnocení týmové práce, hodnocení individuálních prací a aktivit |