![]() | Hello, On Monday, April 28 after 5 pm, some of the university's information systems will be unavailable due to maintenance work. Affected systems are the Education Information System, Financial IS (iFIS), MIS/OBD/Verso, Kopla and related agendas. It is anticipated that everything should be back online and running by Tuesday morning. Work with e-mail or shared drives will not be affected. Computer center |
|
|
|
||
Studenti budou seznámeni s přístupy k žákům/studentům, kteří mají různé typy speciálních vzdělávacích potřeb,
osvojí si schopnost komunikovat se studenty se speciálními potřebami i celou vzdělávací jednotkou (rodina,
učitelský sbor, poradenská pracoviště). Pomocí praktických nácviků a analýzy videí se naučí připravit sebe a svou
třídu na příchod a přítomnost studentů se speciálními. potřebami a budou umět upravit vzdělávací obsah svého
předmětu dle individuálních potřeb studenta. Seznámí se se systémem podpůrných opatření a poradenských
institucí spolupracujících v případě nepříznivých podmínek ve školní třídě.
Last update: Čapek Adamec Martin (29.10.2023)
|
|
||
1. Inkluzivní škola, podpůrná opatření, spolupráce školy a poradenského pracoviště 2. Práce se žáky se specifickými poruchami učení 3. Práce se studenty s poruchami zraku a sluchu 4. Práce se studenty s poruchami autistického spektra 5. Práce se studenty s narušenou komunikační schopností 6. Práce se studenty s tělesným postižením 7. Práce se studenty s odlišným mateřským jazykem 8. Spolupráce učitele a asistenta pedagoga jako aktérů společného vzdělávání 9. Zásady komunikace s rodiči žáka s SVP Last update: Čapek Adamec Martin (29.10.2023)
|