|
|
|
||
|
Předmět je zaměřen na výuku a cvičení prezentací před publikem. Cílem je seznámit studenty nejprve s přístupy při tvorbě prezentací. Dále je výuka zaměřena na nedílnou součást verbální komunikace během prezentací, řeč těla. Zde bude záměr seznámit studenty s nejčastějšími gesty a manipulátory během prezentací. Součástí předmětu budou i pravidelné praktické části, kde si studenti naučené vědomosti sami vyzkouší.
Poslední úprava: HRBEKL (31.03.2016)
|
|
||
|
Pro udělení zápočtu je nutné splnit následující 3 úkoly v souladu s pokyny od vyučujícího:
Poslední úprava: HRBEKL (31.03.2016)
|
|
||
|
Z: Juláková, E. Jak řešit problémy při psaní odborných textů VŠCHT Praha, 2007. Z: Plamínek, J. Komunikace a prezentace Praha: Grada, 2008 80-247-2706-6. D: Špinar, D. Tvoříme přístupné webové stránky Brno: Zoner Press, 2004 80-86815-11-0. D: Zounek, J. Internet pro pedagogy Praha: Grada, 2001 80-247-0044-1. D: Bradbury, A. Jak úspěšně prezentovat a přesvědčit Brno: C. Press, 2007 80-251-1622-7. Poslední úprava: HRBEKL (31.03.2016)
|
|
||
|
1. Obsah a význam předmětu, úvod 2. Vytváření struktury prezentace 3. Význam řeči těla během prezentování, gesta, manipulátory 4. Struktury zpětných vazeb na jiný projev, její význam 5. Péče o hlas a jeho trénink 1 6. Prezentace studentů 7. Prezentace studentů 8. Prezentace studentů 9. Prezentace studentů 10. Power point, vizualizace dat 11. Navazování nových kontaktů při neformálních setkáních, networking 12. Péče o hlas a jeho trénink 2 13. Prezentace studentů 14. Hodnocení předmětu a zpětná vazba od studentů Poslední úprava: HRBEKL (27.04.2016)
|
|
||
|
http://www.vscht.cz/homepage/kuhv/index/predmety/prezentacni-dovednosti Poslední úprava: HRBEKL (31.03.2016)
|
|
||
|
Studenti budou umět: 1. Efektivní komunikace, jasný záměr prezentace 2. Vytvořit strukturu prezentace 3. Prezentovat před ostatními souvisle a s jasnou strukturou prezentace 4. Hodnotit verbální projev jiného studenta 5. Zredukovat používání manipulátorů během svého verbálního projevu Poslední úprava: HRBEKL (27.04.2016)
|
| Zátěž studenta | ||||
| Činnost | Kredity | Hodiny | ||
| Konzultace s vyučujícími | 0.5 | 14 | ||
| Obhajoba individuálního projektu | 0.5 | 14 | ||
| Účast na přednáškách | 1 | 28 | ||
| Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi | 0.1 | 3 | ||
| Práce na individuálním projektu | 0.5 | 14 | ||
| Příprava na zkoušku a její absolvování | 0.4 | 11 | ||
| Účast na seminářích | 1 | 28 | ||
| 4 / 4 | 112 / 112 | |||
| Hodnocení studenta | |
| Forma | Váha |
| Aktivní účast na výuce | 20 |
| Protokoly z individuálních projektů | 30 |
| Zkouškový test | 30 |
| Průběžné a zápočtové testy | 10 |
| Ústní zkouška | 10 |
