|
|
|
||
Studenti upevní a rozvinou své jazykové znalosti a komunikační dovednosti, frazeologii a slovní zásobu v anglickém jazyce, které odpovídají úrovni B2 evropského referenčního rámce; výuka je zaměřena na anglický jazyk pro ekonomii a management s přesahem do oblastí osobního života.
Probíraná témata zahrnují Corporate culture, Finance, Human Resources, Negotiating strategies, Production, Digital Technologies, aj.
Funkční jazyk zahrnuje Describing events occurring across various moments in time, Responding to good and bad news, Balancing positive and negative, Requesting, Clarifying, Reporting, and Speculating.
Projektová práce (s možností telekolaborace) zahrnuje moduly orientované např. na Organizing an international seminar nebo Study abroad.
Cíl předmětu
Na konci semestru studenti budou
umět přesněji využívat škálu gramatických nástrojů a jejich funkcionality v kontextu
lépe se orientovat v odborně zaměřených textech a cizojazyčných informacích
mít širší odbornou slovní zásobu
lépe rozumět různým mluvčím
zvládat ústní interakci s větší jistotou a přesností
uvědomovat si kulturní a jazykové rozmanitosti
Poslední úprava: Hřebačková Monika (15.01.2021)
|
|
||
Předmětové portfolio, docházka a závěrečný test. Poslední úprava: Pavelková Hana (12.09.2023)
|
|
||
Literatura povinná Iwonna Dubicka, Business Partner B2 (Harlow, Pearson, 2018) ISBN: 978-1-292-23356-7
Literatura doporučená Raymond Murphy, English Grammar in Use 5th edition (Cambridge, Cambridge University Press, 2019) ISBN 978-1-108-45768-2 Paul Emmerson, Business Grammar Builder Intermediate to Upper-Intermediate (London, Macmillan, 2010) ISBN-10: 9783190427222 Paul Emmerson, Business Vocabulary Builder Intermediate to Upper-Intermediate (London, Macmillan, 2009) ISBN-13: 978-0230716841 Poslední úprava: Hřebačková Monika (15.01.2021)
|
|
||
Portfolio Předmětové portfolio se skládá ze dvou hlavních částí: a) aktivit, které student vypracovává v průběhu semestru na základě instrukcí od vyučujícího, a b) závěrečného testu.
a) Aktivity zpracovávané v průběhu semestru zahrnují: 1) Video presentaci „Presenting yourself“ vypracovanou na základě zadání podle Business Partner B2; 2) Týmovou prezentaci „Project presentation“ vypracovanou na základě projektového zadání podle Business Partner B2, nebo podle zadání projektových modulů; 3) Písemné shrnutí (Summary) na základě zadání, 4) Business terminology list skládající se odborných slovních spojení v profesionálním kontextu na základě témat a lekcí v předmětu.
b) Závěrečný test Poslední úprava: Hřebačková Monika (15.01.2021)
|
|
||
1. Course overview, presenting yourself 2. The business world, workplace culture 3. Building relationships, the economy 4. U1 reading bank: text analysis 5. Management, team communication 6. U2 reading bank: text analysis 7. Recessions and depressions 8. Recessions and depressions – in-class presentations 9. Managing bad news, annual report summary 10. U3 reading bank: text analysis 11. Talking technology 12. Digital business and technology 13. U4 reading bank: text analysis 14. Revision
Poslední úprava: Hřebačková Monika (15.01.2021)
|
|
||
Znalost anglického jazyka na úrovni minimálně B1+ Poslední úprava: Hřebačková Monika (15.01.2021)
|