|
|
|
||
Předmět je zaměřen na osvojení a zdokonalení jazykových prostředků,gramatických forem a zejména na rozšíření lexikální oblasti jazyka, stejně tak na rozvoj komunikačních dovedností. Cílem je dosáhnout jazykové úrovně B1 podle Sjednoceného evropského referenčního rámce.
Poslední úprava: TAJ834 (14.11.2012)
|
|
||
Studenti budou umět :
Poslední úprava: TAJ834 (13.08.2015)
|
|
||
Z: García-Viňo Sánchez M., Massó Porcar A., Ortiz Gómez A., La plaza del diamante, Espańol con películas, Edinumen, Madrid, 2010, 978-84-9848-238-6
D: Peris E.M.,Sánchez Quintana N.,Sans Baulenas N.,Vañó Aymat A.,Gente Libro de trabajo ,3,Difusión, Barcelona,2008, 9788484431893
D: Morena C.,Temas de gramática nivel superior, SGEL,Madrid,2009, 9788497784290 Poslední úprava: TAJ834 (13.08.2015)
|
|
||
1. Filmy. Charakteristika filmových postav. Příbuzenské a jiné vztahy. 2. Barcelona. Milníky historie Španělska 20. století. Oslavy. Lidské vlastnosti I. 3. Pocity a nálady. Subjuntivo. 4. Rady. Svatba. Souslednost časová. 5. Slavnosti. Domácí práce. Minulý čas "pretérito imperfecto". Indicativo vs. subjuntivo. 6. Vyjádření názoru, souhlasu a nesouhlasu. Podmiňovací věty. 7. Vyjádření úlevy, strachu, úzkosti a obav Pověry a předsudky. 8. "Pretérito perfecto de subjuntivo" pro hypotézy. Frazeologismy s barvami. Slovesa změny stavu. 9. Složený infinitiv a " pluscuamperfecto de subjuntivo" pro vyjádření lítosti, výčitky. Druhý kondicionál. 10. Vyjádření empatie, povzbuzení, uklidnění. Frazeologismy s částmi těla. 11. Minulé časy. Vyjádření nespokojenosti. 12. Hodnocení přítomné a minulé skutečnosti - presente vs. imperfecto de subjuntivo. Lidské vlastnosti II. 13. Hypotézy o nereálné minulosti. Třetí kondicionál. 14. Opakování gramatických a lexikálních struktur .
Poslední úprava: TAJ834 (13.08.2015)
|
|
||
Materiály vytvořené a/nebo doporučené vyučujícím. Poslední úprava: Novotná Jana (08.09.2016)
|
|
||
Znalosti na úrovni Španělština II - mírně pokročilí Poslední úprava: TAJ834 (27.08.2013)
|
Zátěž studenta | ||||
Činnost | Kredity | Hodiny | ||
Účast na seminářích | 1 | 28 | ||
1 / 1 | 28 / 28 |
Hodnocení studenta | |
Forma | Váha |
Aktivní účast na výuce | 70 |
Průběžné a zápočtové testy | 30 |