|
|
|
||
Předmět je zaměřen na důkladné osvojení gramatických a lexikálních struktur, rozšíření a zdokonalení schopnosti komunikace. Cílem předmětu je dosáhnout znalosti úrovně B1+ podle Sjednoceného evropského referenčního rámce.
Poslední úprava: Novotná Jana (09.03.2018)
|
|
||
Studenti budou umět: • popsat změny • volit mezi formálním a neformálním jazykovým registrem • popsat hypotetické situace v přítomnosti a minulosti Poslední úprava: Novotná Jana (09.03.2018)
|
|
||
Aktivní účast na seminářích, úspěšné napsání zápočtového testu. Poslední úprava: Novotná Jana (02.03.2018)
|
|
||
Z: Moreno C., Moreno V., Zurita P., Nuevo Avance 4, SGEL, 2011, 978849778532-7 D: Herrador E., Moreno C., Moreno V., Zurita P., Nuevo Avance 3 Cuadernos de ejercicios, SGEL, 2012, 9788497786713 D: Lerner I., En ninguna parte Espanol con películas, 9788498480443 D: Peris E.M.,Sánchez Quintana N.,Sans Baulenas N.,Gente Libro del alumno 3,Difusión,Barcelona,2008, 9788484431886 D: Peris E.M.,Sánchez Quintana N.,Sans Baulenas N.,Vañó Aymat A.,Gente Libro de trabajo ,3,Difusión,Barcelona,2008, 9788484431893 D: Morena C.,Temas de gramática nivel superior,SGEL,Madrid,2009, 9788497784290 Poslední úprava: Novotná Jana (09.02.2021)
|
|
||
Semináře Poslední úprava: Novotná Jana (02.03.2018)
|
|
||
1. Filmové žánry, plakáty, synopse. 2. Sledování filmu En ninguna parte. Vyjádření pravděpodobnosti. 3. Cesty. Minulé časy pravidelných a nepravidelných sloves. 4. Subjunktiv v přítomném čase. Vyjádření, že něco nefunguje, je rozbité, popis problému. 5. Popis povahy, vlastnosti nezbytné pro různá povolání. Vyjádření sympatií/antipatií. 6. Imigrace. Udílení rad. 7. Jazykový registr jako projev kulturního rozdílu. 8. Rady s použitím subjunktiva. 9. Kondicionály. 10. Vyjádření změn, porovnání minulosti s přítomností. 11. Rodina a její proměna. 12. Plány a vyjádření budoucnosti. 13. Upoutání pozornosti, vyjádření pobouření, získání času na rozmyšlenou, vyjádření překvapení - registr neutrálního jazyka a registr hrubého jazyka. 14. Opakování lexikálních a gramatických struktur. Poslední úprava: Novotná Jana (09.03.2018)
|
|
||
Materiály vytvořené a/nebo doporučené vyučujícím. Poslední úprava: Kubová Petra (22.01.2018)
|
|
||
Znalosti španělštiny na úrovni B1 podle Sjednoceného evropského referenčního rámce. Poslední úprava: Novotná Jana (09.03.2018)
|
Zátěž studenta | ||||
Činnost | Kredity | Hodiny | ||
Účast na seminářích | 1 | 28 | ||
1 / 1 | 28 / 28 |